Zenith: Ραγδαία η ανάπτυξη του Programmatic
Η programmatic διαφήμιση θα παρουσιάσει αύξηση 31% την επόμενη χρονιά, με ταχύτερο ρυθμό από κάθε άλλο ψηφιακό μέσο, σύμφωνα με τις Programmatic Marketing Forecasts της Zenith.
Η σχετική έκθεση που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες, καλύπτει 41 βασικές αγορές και προβλέπει πως το programmatic θα αναπτυχθεί ταχύτερα τόσο από τα social media του 25% όσο και το online video του 20%.
Την τρέχουσα χρονιά, το programmatic καλύπτει την πλειοψηφία της digital display δαπάνης για πρώτη φορά (51%), ενώ ο δείκτης αυτός αναμένεται να φτάσει στο 58% την επόμενη χρονιά. Και αυτή η βελτίωση είναι εντυπωσιακή, αν αναλογιστεί κανείς πως το 2012 βρισκόταν στο 12%. Σε απόλυτους όρους, η δαπάνη έχει οκταπλασιαστεί μέσα σε διάστημα τεσσάρων χρόνων, από τα 5 δισ. δολάρια του 2012, στα 39 δισ. δολάρια φέτος, εξέλιξη που μεταφράζεται σε ετήσια βελτίωση 71%.
Η έκθεση της Zenith υποστηρίζει πως ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνεται, θα φτάσει στο 28% κατά μέσο όρο τα δυο επόμενα χρόνια, ενώ η συνολική δαπάνη θα αγγίξει τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Κι ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες κυριαρχούν στη συνολική programmatic δαπάνη, με τα 24 δισ. δολάρια να αντιστοιχούν στο 62% του παγκόσμιου συνόλου, το Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται δεύτερο με δαπάνη 3,3 δισ. δολαρίων.
"Το programmatic buying των digital media έχει γίνει η νόρμα στις μεγάλες αγορές, ενώ σε αυτο το μονοπάτι βαδίζουν πλέον με μεγάλη ταχύτητα και οι μικρότερες αγορές" σημείωσε μεταξύ άλλων ο global head του digital και innovation της Zenith, Benoit Cacheux.
Η σχετική έκθεση που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες, καλύπτει 41 βασικές αγορές και προβλέπει πως το programmatic θα αναπτυχθεί ταχύτερα τόσο από τα social media του 25% όσο και το online video του 20%.
Την τρέχουσα χρονιά, το programmatic καλύπτει την πλειοψηφία της digital display δαπάνης για πρώτη φορά (51%), ενώ ο δείκτης αυτός αναμένεται να φτάσει στο 58% την επόμενη χρονιά. Και αυτή η βελτίωση είναι εντυπωσιακή, αν αναλογιστεί κανείς πως το 2012 βρισκόταν στο 12%. Σε απόλυτους όρους, η δαπάνη έχει οκταπλασιαστεί μέσα σε διάστημα τεσσάρων χρόνων, από τα 5 δισ. δολάρια του 2012, στα 39 δισ. δολάρια φέτος, εξέλιξη που μεταφράζεται σε ετήσια βελτίωση 71%.
Η έκθεση της Zenith υποστηρίζει πως ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνεται, θα φτάσει στο 28% κατά μέσο όρο τα δυο επόμενα χρόνια, ενώ η συνολική δαπάνη θα αγγίξει τα 64 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Κι ενώ οι Ηνωμένες Πολιτείες κυριαρχούν στη συνολική programmatic δαπάνη, με τα 24 δισ. δολάρια να αντιστοιχούν στο 62% του παγκόσμιου συνόλου, το Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται δεύτερο με δαπάνη 3,3 δισ. δολαρίων.
"Το programmatic buying των digital media έχει γίνει η νόρμα στις μεγάλες αγορές, ενώ σε αυτο το μονοπάτι βαδίζουν πλέον με μεγάλη ταχύτητα και οι μικρότερες αγορές" σημείωσε μεταξύ άλλων ο global head του digital και innovation της Zenith, Benoit Cacheux.