Περιζήτητοι οι σύμβουλοι PR;
Διακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς PR τοποθετούνται επί των ευρημάτων της ICCO, που προβλέπει εντυπωσιακή αύξηση στη συγκεκριμένη αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς PR τοποθετούνται επί των ευρημάτων της ICCO, που προβλέπει εντυπωσιακή αύξηση στη συγκεκριμένη αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη φορά μέσα σε μερικούς μήνες και με αφορμή τα έκτροπα του ντέρμπι ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, ο ΟΠΑΠ επανέρχεται και απειλεί με διακοπη χορηγιών τις ομάδες και τα πρωταθλήματα, που δυσφημούν το όνομά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners εντάχθηκε το Club Hotel Casino Loutraki, που έχει σαν βασική επιδίωξη την αύξηση της δημοσιότητάς του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρελθόν αποτελεί η Αρετή Γεωργιλή από τη Civitas, στην οποία ασκούσε καθήκοντα γενικής διευθύντριας της Civitas Global Βουλγαρίας και Ρουμανίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη Διεθνής Έκθεση για την Πισίνα & το Spa στο Expo Athens. (18 - 21/02/2011)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕικαστική έκθεση «SPLASH» του 1ου International Pool About Salon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Ιανουάριο του 2011, η Piece Of Cake Applied Communications είναι η Google Certified Partner εταιρεία στην Ελλάδα με τους περισσότερους πιστοποιημένους επαγγελματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον «αέρα» είναι πλέον το microsite του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων στο www.publicrelations.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο adidas Group, μετά από διαδικασία spec, επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος brand communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια χρήσιμη έρευνα αναφορικά με την εξειδίκευση των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, διενεργεί ο Τομέας PR της Ένωσης. Τα αποτελέσματά της θα είναι διαθέσιμα διαδικτυακά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MelinaMay.com έγινε μέλος της Ένωσης Εταιρειών Πωλήσεων (ΕΠΑΜ)!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι μοναδικές δημιουργίες της Ysenberg πλέον διατίθενται και στην ελληνική αγορά από τη Mathos Exclusive (www.Mathos-Exclusive.com).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory