Η assetOgilvy για το 2 Nations Cup
Το brand Two Nations Cup, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδα κι αθλητών από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησαν οι assetOgilvy Και SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand Two Nations Cup, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδα κι αθλητών από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησαν οι assetOgilvy Και SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα κανάλια πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέπτυξε η Action Hellas, διευρύνοντας με αυτό τον τρόπο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη νέα εταιρεία της V+O, Bakers Digital Communication, ανέθεσε η Lenovo την επικοινωνία της σε επίπεδο social media και digital PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθήκοντα γενικής διευθύντριας στην Publicom/Hill & Knowlton αναλαμβάνει από τη Δευτέρα (3/10) η Φωτεινή Μπαμπανάρα, ένα έμπειρο στέλεχος της αγοράς επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από τέσσερα χρόνια συνεργασίας, ο Αντώνης Κουσουνάδης αποχωρεί από την UpSet>pr, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί το επόμενο επαγγελματικό του βήμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications Hellas ανέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων ομάδας θετικής εκπαίδευσης σκύλων Alpha Dogs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων του Rakas Group και των μαρκών που εκπροσωπεί, έχει αναλάβει από τον Ιούνιο η Public Face.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη λειτουργίας της inVentiv Health Communications στην Ευρώπη, μιας νέας εταιρείας επικοινωνίας στον κλάδο της υγείας, ανακοίνωσε η inVentiv Health, που προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον κλάδο αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO USAIN BOLT άφησε πίσω την απογοήτευση του για τον τελικό των 100 μέτρων αφού τελικά σάρωσε στα 200 μέτρα, ενώ η ομάδα του κατάφερε και στα 4×100 νέο παγκόσμιο ρεκόρ με χρόνο 37,04 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Daegu της Νότιας Κορέας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cytech αναζητά συνεχώς νέους τρόπους για να βελτιώσει τη σχέση των πελατών με τα συστήματά της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο εκπαιδευτικό πρόγραμμα \"The PR Specialist Course\" σχεδίασε και ολοκλήρωσε ο Τομέας Δημοσίων Σχέσεων της ΕΔΕΕ, με στόχο την παροχή πληροφορίων που οδηγούν σε επαγγελματική ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων δημιουργούν η The PR Team και η εταιρεία ανάπτυξης ψηφιακών υπηρεσιών On n Up, οι οποίες πλέον ενώνονται και δημιουργούν τη νέα On n Up.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory