
Έρευνα της ICCO για την ανάπτυξη του τομέα PR
Περισσότεροι από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, προβλέπουν ανάπτυξη του τομέα τους το 2012, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, προβλέπουν ανάπτυξη του τομέα τους το 2012, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επιλογή της Civitas κατέληξε η McDonald\'s έπειτα από διερεύνηση της αγοράς, για την ανάθεση της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα συλλογή κοσμημάτων, με θέμα «Swing, Sing & Shine» για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2012, παρουσίασε η Swarovski Ελλάς σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Politics GlobalCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ProgressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης που διοργάνωσε το εμπορικό κέντρο, Athens Metro Mall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων προς την εταιρεία ιχθυοκαλλιέργειας Selonda, ανέλαβε μεταξύ άλλων η Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Κύκλο Ομιλιών 2011 του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με τίτλο \"Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία και Επιχειρείν\", συμμετείχε η ΕΔΕΕ, στο πλαίσιο εξωστρέφειας της Διοικούσας του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Clickwise Internet Marketing δημιούργησε την ενημερωτική ιστοσελίδα για τη δράση του ΕΣΠΑ «digi-mobile» στη διεύθυνση www.digi-mobile2012.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cytech Ε.Π.Ε., ως πάροχος λογισμικού Mobile Marketing, επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στην Κένυα, παρέχοντας υπηρεσίες SMS Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρικτής του TEDxAthens για δεύτερη χρονιά είναι η Communication Effect, που συμμετέχει παράλληλα στην υλοποίηση της καμπάνιας επικοινωνίας και σε projects όπως το TEDxAthens Challenge.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην υπογραφή κοινοπρακτικού δανείου προχρηματοδότησης, ύψους 13,923 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε η Nutriart, με στόχο την αποπληρωμή παλαιότερων προχρηματοδοτήσεων και την κάλυψη αναγκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην pro bono στήριξή της στο TEDxAthens παρέχει η Civitas, η οποία ανέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ημερών καφεγνωσίας, υπογράφει η Weber Shandwick, για λογαριασμό της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory