Νέα Ιστοσελίδα Ενημέρωσης για τη Δράση Digi-mobile από την Clickwise
Η Clickwise Internet Marketing δημιούργησε την ενημερωτική ιστοσελίδα για τη δράση του ΕΣΠΑ «digi-mobile» στη διεύθυνση www.digi-mobile2012.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Clickwise Internet Marketing δημιούργησε την ενημερωτική ιστοσελίδα για τη δράση του ΕΣΠΑ «digi-mobile» στη διεύθυνση www.digi-mobile2012.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cytech Ε.Π.Ε., ως πάροχος λογισμικού Mobile Marketing, επεκτείνει τη δραστηριότητά της και στην Κένυα, παρέχοντας υπηρεσίες SMS Marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστηρικτής του TEDxAthens για δεύτερη χρονιά είναι η Communication Effect, που συμμετέχει παράλληλα στην υλοποίηση της καμπάνιας επικοινωνίας και σε projects όπως το TEDxAthens Challenge.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην υπογραφή κοινοπρακτικού δανείου προχρηματοδότησης, ύψους 13,923 εκατομμυρίων ευρώ προχώρησε η Nutriart, με στόχο την αποπληρωμή παλαιότερων προχρηματοδοτήσεων και την κάλυψη αναγκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην pro bono στήριξή της στο TEDxAthens παρέχει η Civitas, η οποία ανέλαβε το πρόγραμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της διοργάνωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον σχεδιασμό και την υλοποίηση των ημερών καφεγνωσίας, υπογράφει η Weber Shandwick, για λογαριασμό της Nespresso.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση της συνεργασίας του με την Action Hellas προχώρησε ο ταξιδιωτικός οργανισμός Navigator Travel & Tourist Services, αναθέτοντάς του το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μοναδικό brand, κάτω από το οποίο διοργανώνονται αθλητικά γεγονότα με τη συμμετοχή ομάδων από Ελλάδα και Τουρκία, δημιούργησε η assetOgilvy, σε συνεργασία με την τουρκική SportnSports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Εpavlis Κτηματομεσίτες εμπιστεύτηκε το δημιουργικό γραφείο S & Team για την «ανανέωση» της εταιρικής της εικόνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Globe One Digital, www.globeone.gr, ανέλαβε το Search & Social Marketing για λογαριασμό της Energa Power Trading (Energa), της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας προμήθειας ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cytech Ε.Π.Ε. ανακοινώνει την προσθήκη βελτιωμένων εργαλείων διαχείρισης μιας Bluetooth & WiFi καμπάνιας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολύ σημαντική για τους οργανισμούς, τα στελέχη, τις μεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και τις κυβερνήσεις είναι η διαχείριση της φήμης, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory