Βελτιωμένο PR με μικρότερο budget;
Πώς αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων τα ευρήματα της έρευνας Q2 Trends Barometer της ICCO, που υποδηλώνουν αισιοδοξία για τον κλάδο;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά Δημοσίων Σχέσεων τα ευρήματα της έρευνας Q2 Trends Barometer της ICCO, που υποδηλώνουν αισιοδοξία για τον κλάδο;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑισιόδοξοι εμφανίζονται οι επικεφαλής των συμβουλευτικών εταιρειών PR, σχετικά με την πορεία του κλάδου το 2012, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας Q2 Trends Barometer της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» ανακοίνωσε, ότι απέκτησε το Ασημένιο Κύπελλο που εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Michel Breal, για τον Πρώτο Μαραθωνιονίκη, τον Έλληνα δρομέα Σπύρο Λούη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με τον εξειδικευμένο πάροχο ολοκληρωμένων λύσεων υψηλής τεχνολογίας, IQ Solutions, ανακοίνωσε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων, Verity Communications.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ετήσια εορταστική της εκδήλωση, πραγματοποίησε την Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου η εταιρεία PREDICTA – Analytics for Decision Making.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα πρόσωπα ανέλαβαν χρέη President και Vice President, στο διοικητικό συμβούλιο του International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότεροι από τους μισούς PR consultancy heads σε παγκόσμιο επίπεδο, προβλέπουν ανάπτυξη του τομέα τους το 2012, σύμφωνα με σχετική έρευνα της ICCO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επιλογή της Civitas κατέληξε η McDonald\'s έπειτα από διερεύνηση της αγοράς, για την ανάθεση της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα συλλογή κοσμημάτων, με θέμα «Swing, Sing & Shine» για την Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2012, παρουσίασε η Swarovski Ελλάς σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Politics GlobalCom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ProgressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της χριστουγεννιάτικης εκδήλωσης που διοργάνωσε το εμπορικό κέντρο, Athens Metro Mall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων προς την εταιρεία ιχθυοκαλλιέργειας Selonda, ανέλαβε μεταξύ άλλων η Civitas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον Κύκλο Ομιλιών 2011 του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με τίτλο \"Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία και Επιχειρείν\", συμμετείχε η ΕΔΕΕ, στο πλαίσιο εξωστρέφειας της Διοικούσας του Τομέα Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory