PR στην Ελλάδα της κρίσης
Μπορεί ο ευρωπαϊκός βορράς να μιλά για άνθηση των Δημοσίων Σχέσεων, αυτό όμως δε σημαίνει ότι στην Ελλάδα ο δρόμος του PR είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί ο ευρωπαϊκός βορράς να μιλά για άνθηση των Δημοσίων Σχέσεων, αυτό όμως δε σημαίνει ότι στην Ελλάδα ο δρόμος του PR είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την κρίση στη χώρα και στην αγορά επικοινωνίας οι σημαντικότερες εταιρείες PR δείχνουν να έχουν βρει τον τρόπο να ανακαλύπτουν ευκαιρίες και να ανταπεξέρχονται σε προκλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε ερώτηση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σχετικά με την αλλαγή στη θέση του Προέδρου και Δ/νοντα Συμβούλου, έδωσε η ΟΠΑΠ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔηλώσεις σχετικά με την υπογραφή της Κλαδικής Σύμβασης Εργασίας στο Εμπόριο, έκανε ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τομέας των δημοσίων σχέσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών κινήθηκε και το 2011 ανοδικά, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ICCO WORLD REPORT 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με τραπεζικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των διεργασιών για την αναδιάρθρωση του χρηματοπιστωτικού τομέα, βρίσκεται η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline βρίσκεται η νέα πλατφόρμα προπώλησης εισιτηρίων, event2ticket.gr, η οποία προσφέρει στους διοργανωτές εκδηλώσεων τη δυνατότητα να δημοσιεύουν να προωθούν και να πωλούν τα εισιτήρια τους μέσω διαδικτύου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της V+O Communication δίνουν τις λεπτομέρειες ανάδειξης της εταιρείας σε μεγάλη πρωταγωνίστρια της κατηγορίας PR των φετινών Ermis Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση, τo σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων & Event Marketing της εκδήλωσης απονομής των Mad Video Music Awards 2012 by Vodafone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR σχεδίασε και υλοποίησε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων για την ομιλία του Nando Parrado για λογαριασμό της Linkage Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε επιτυχώς η συγχώνευση των δυο διεθνών δικτύων εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, ECP & IPAN, με συνέπεια τη δημιουργία του PR World Alliance.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε... έξαρση βρίσκεται ο τομέας του PR, με τα spec που πραγματοποιούνται αυτό το διάστημα, λίγες εβδομάδες πριν τις εκλογές, να τελούν υπό ολοκλήρωση...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory