Νέο κατάστημα από τη Drops Laundry Services
Ένα νέο κατάστημα στη Νέα Ερυθραία, εγκαινίασε την Πέμπτη 14 Μαρτίου η αλυσίδα στεγνοκαθαριστηρίων Drops Laundry Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο κατάστημα στη Νέα Ερυθραία, εγκαινίασε την Πέμπτη 14 Μαρτίου η αλυσίδα στεγνοκαθαριστηρίων Drops Laundry Services.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressive αναλαμβάνει τους λογαριασμούς Δημοσίων Σχέσεων των brands του Κλάδου Εστίασης του Ομίλου VIVARTIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ανανέωση συνεργασίας με τη CIVITAS προχώρησε για τέταρτη διαδοχική χρονιά η Henkel, σε ότι αφορά Απορρυπαντικά και Οικιακή Φροντίδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα υπηρεσία Digital Influence για B2B επιχειρήσεις, παρουσιάζει η Asset Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανέλαβε για λογαριασμό του PokerStars την επιμέλεια του διεθνών προδιαγραφών τουρνουά πόκερ Greek Poker Cup (GPC) III.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη Civitas θα συνεχίσει για έκτη χρονιά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση, μέσω της οποίας καλεί τους αρμόδιους φορείς να επανεξετάσουν την επικείμενη κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων PR τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εξέδωσε η ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δημοσιοποίηση της παρουσίασης της εταιρείας προχώρησε η ΟΠΑΠ Α.Ε., με αφορμή την ανάγκη πληροφορόρησης των προεπιλεγέντων επενδυτών, ενόψει της πώλησης του 33% των μετοχών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑICCO και The Holmes Report συνεργάζονται για την παραγωγή μιας μοναδικής έκθεσης, της World PR Report, η οποία θα εμβαθύνει στην παγκόσμια βιομηχανία του PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην υπογραφή της Asset Ogilvy Public Relations έφερε η εκδήλωση για την παρουσίαση του Axe Apollo, του νέου αρώματος του AXE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ AU9 Event Stories σε συνεργασία με την AltaMira events σχεδίασε και υλοποίησε την εταιρική εκδήλωση των εργαζόμενων της Velti.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέα ανακοίνωσή του, ο ΟΠΑΠ δίνει λεπτομέρειες για τις κρίσεις του Δικαστηρίου της ΕΕ, στις υποθέσεις που αφορούσαν στο μονοπώλιό του στην ελληνική αγορά τυχερών παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory