Συνεργασία για ICCO, PRCA & AMEC
Οι τρεις οργανισμοί, που δραστηριοποιούνται στον τομέα του PR, ανακοίνωσαν την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας, για το λανσάρισμα πρωτοβουλιών και διαφόρων events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι τρεις οργανισμοί, που δραστηριοποιούνται στον τομέα του PR, ανακοίνωσαν την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας, για το λανσάρισμα πρωτοβουλιών και διαφόρων events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν διεθνή οδηγό αξιολόγησης των δράσεων στον τομέα δημοσίων σχέσεων παρουσίασαν από κοινού οι οργανισμοί AMEC, ICCO και PRCA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημο συνεργάτη της Warner Bros, αναφορικά με τα events που διοργανώνει, αποτελεί η Reason to:, η οποία διαθέτει δικό της δημιουργικό τμήμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα εποχή της Politics GlobalCom, μίλησε στο adbusiness ο επικεφαλής της Γιάννης Κουρτέσης, τονίζοντας πως η εταιρεία προσαρμόστηκε στις σύγχρονες απαιτήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώνεται φέτος το Πρόγραμμα «The PR Specialist Course» της ΕΔΕΕ / Τομέας Δημοσίων Σχέσεων, το οποίο φέτος πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΣΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις ελληνικές υποψηφιότητες διεκδικούν Gold και Platinum διακρίσεις στην σημαντική διοργάνωση. Δυο φέρουν την υπογραφή της Weber Shandwick Athens και δυο του Group της V+O.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με τη General Mills και το brand Häagen-Dazs, ανακοίνωσε η DAVLAS & PaRtners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τετάρτη (24/4) συζητείται στο Πρωτοδικείο Αθηνών η αίτηση της υπαγωγής της Civitas στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της V+O, Θωμάς Βαρβιτσιώτης μιλά «έξω από τα δόντια» για το lobbying, την εικόνα και τις διάφορες επιθέσεις στην αγορά Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα ετήσια συμβόλαια με τους πελάτες της για το 2013 ανανέωσε η εταιρεία strategic communications και μέλος του WPP Group, H+K Strategies.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο concept και την εφαρμογή ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού Δημοσίων Σχέσων για το “Carroten Song Project” ανέλαβε απευθείας η Yes. Positive Communication.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤον τίτλο «Εταιρεία Μεσογείου της Χρονιάς» κατέκτησε η Action Global Communications από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory