Τρία νέα διοικητικά στελέχη στην Coca Cola
Οι Τζίνα Κυβετού, Αντιγόνη Παγουλάτου και Αγγελική Πατρούμπα αναλαμβάνουν καίριες θέσεις marketing και επικοινωνίας στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Τζίνα Κυβετού, Αντιγόνη Παγουλάτου και Αγγελική Πατρούμπα αναλαμβάνουν καίριες θέσεις marketing και επικοινωνίας στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Action Hellas συνεργάστηκε πρόσφατα με την Europeana, την ψηφιακή βιβλιοθήκη της Ευρώπης, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy PR αναδείχθηκε νικήτρια στο Spec που πραγματοποίησε η Microsoft, για την ανάληψη του Προγράμματος Εταιρικής και Προϊοντικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο γραφείο της CIVITAS στη Βουλγαρία απέσπασε 2 βραβεία στο διαγωνισμό Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας “PR Priz 2014” που διεξήχθη φέτος για 14η φορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CONCEPT Communication Strategies ανέλαβε την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Sweete, του φυσικού γλυκαντικού από το φυτό stevia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚορυφαία Εταιρεία Συμβούλων της χρονιάς στην περιφέρεια ΕΜΕΑ αναδείχτηκε η Ogilvy Public Relations από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy Public Relations επιμελήθηκε την εκδήλωση της Fanta, “Family Street Party”, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 13 Απριλίου στην Κηφισιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποψήφια για διάκριση στα διεθνή βραβεία δημοσίων σχέσεων SABRE είναι η Action Global Communications, χάρη σε έργο που εκτέλεσε για το Ίδρυμα Europeana.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το PR spec του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (ΤΧΣ), με την Publicis Consultants να διατηρεί τον λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Provocative Communication ανέλαβε την Επικοινωνία, τις δράσεις Δημοσιότητας και την οργάνωση Γραφείου Τύπου της γερμανικής συμβουλευτικής Axis Blueschild Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εξέλιξη των media και το μέλλον των υπηρεσιών αποδελτίωσης απασχόλησε τις εργασίες του συνεδρίου που έλαβε χώρα στο Ντουμπάι, στις αρχές Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Asset Ogilvy Public Relations βρίσκεται ανάμεσα στους φιναλίστ των Gold SABRE Awards και στην κατηγορία «Experiential guerrilla Marketing» για τον Πολυχώρο Υγείας Παυλίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory