Weber Shandwick: Διάκριση από το Ad Age
Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων απέσπασε τον τίτλο «Advertising Age’s Agency A-List» και αποτελεί για δεύτερη συνεχή χρονιά μια από τις κορυφαίες σε διαφήμιση και μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων απέσπασε τον τίτλο «Advertising Age’s Agency A-List» και αποτελεί για δεύτερη συνεχή χρονιά μια από τις κορυφαίες σε διαφήμιση και μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick Athens ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την BDO Greece, που αποτελεί το νέο αποκλειστικό μέλος της BDO στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick Athens ανέλαβε την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις την παιδικής παράστασης «Ο Scooby Doo και το Μυστήριο της Πυραμίδας» στο Θέατρο Παλλάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνία της αλυσίδας σουπερμάρκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή του Holmes Creativity Index βρέθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η Ogilvy Public Relations.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα Media Relations, καθώς και διαχείριση του νέου website www.myeupepsia.gr και της Facebook Page.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«RUN with your DOG» για πρώτη φορά στην Ελλάδα και σε συνεργασία με την Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Η+Κ Strategies ανέλαβε με απευθείας ανάθεση από τη Nanobionic το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοπόρος PR εταιρεία σε παγκόσμια κλίμακα, Weber Shandwick, έλαβε την κορυφαία αναγνώριση από το Holmes Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και public affairs ξεκινά τη δραστηριότητά της στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πορεία των εγχώριων εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, όπως προκύπτει αναλύοντας τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 23 εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον τηλεοπτικό σταθμό ACTION 24.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory