Η Solid για τη «ΜΕΡΙΜΝΑ»
Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων επιμελήθηκε μια σειρά από ενέργειες για την επέτειο των 20 χρόνων του σωματείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων επιμελήθηκε μια σειρά από ενέργειες για την επέτειο των 20 χρόνων του σωματείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχουν ήδη υλοποιηθεί τα πρώτα projects για το διεθνές brand, που ανήκει πλέον στο portfolio της Μύθος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη των δράσεων στην Ελλάδα, στο πλαίσιο διεθνούς εθελοντικής συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανακοινώνει τη συνεργασία της με το Fine Greek Dining & Cocktail Bar Remezzo της Μυκόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία επικοινωνίας σχεδίασε και υλοποίησε το 2ο Athens Internet Cat Video Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έμπειρο στέλεχος στο χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνιάς ανέλαβε καθήκοντα Corporate Affairs & Business Development Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην έναρξη συνεργασίας με το πρωτοποριακό ιατρικό κέντρο ΑΒΗ MEDICAL GROUP, ανακοίνωσε η Weber Shandwick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε την οργάνωση και υλοποίηση του προγράμματος media relations του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη του σχεδιασμού και της ανάπτυξης της στρατηγικής επικοινωνίας της εταιρείας δερματολογικών προϊόντων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Advocate/ Burson-Marsteller αναλαμβάνει τη διαχείριση της εταιρικής επικοινωνίας και του Brand PR της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημα ανακοινώθηκε πως η Beiersdorf Hellas επέλεξε την H+K Strategies για την ανάθεση του λογαριασμού δημοσίων σχέσεων, μετά από κλειστό spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Lobbying» μόνο με θεσμικούς δέχεται η νέα κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory