
Νέα δομή για την Advocate/B-M
Ανανέωση στην οργανωτική δομή της εταιρείας, με έμφαση σε converged υπηρεσίες και practices, content development και influencer engagement.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανέωση στην οργανωτική δομή της εταιρείας, με έμφαση σε converged υπηρεσίες και practices, content development και influencer engagement.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ταχυδρομείον Ευχαριστιών Υγείας Παυλίδη στήθηκε στο κέντρο της Αθήνας για δυο εβδομάδες και περισσότερα από 18,500 γράμματα ταξίδεψαν σε ολόκληρη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications ξεκινά τη λειτουργία επίσημου, ιδιόκτητου γραφείου στην Μολδαβία, που αποτελεί το πρώτο διεθνές γραφείο Δημοσίων Σχέσεων στη συγκεκριμένη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Sold-out” σημειώθηκε στο Exclusive PR Workshop στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν οι τελευταίοι διαθέσιμοι ισολογισμοί για τα κέρδη προ φόρων των εταιρειών δημοσίων σχέσεων. Πως διαμορφώνεται η σχετική κατάταξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελένη Κωνσταντινίδη αναλαμβάνει την θέση του CEO στην εταιρεία, o Πέτρος Κωνσταντινίδης παραμένει Πρόεδρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων επιμελήθηκε μια σειρά από ενέργειες για την επέτειο των 20 χρόνων του σωματείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχουν ήδη υλοποιηθεί τα πρώτα projects για το διεθνές brand, που ανήκει πλέον στο portfolio της Μύθος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποστήριξη των δράσεων στην Ελλάδα, στο πλαίσιο διεθνούς εθελοντικής συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick ανακοινώνει τη συνεργασία της με το Fine Greek Dining & Cocktail Bar Remezzo της Μυκόνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία επικοινωνίας σχεδίασε και υλοποίησε το 2ο Athens Internet Cat Video Festival.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έμπειρο στέλεχος στο χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνιάς ανέλαβε καθήκοντα Corporate Affairs & Business Development Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory