Συνεργασία Weber Shandwick και MAD
Αφορά στην υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τα Mad Video Music Awards 2015 by Coca-Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά στην υλοποίηση προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τα Mad Video Music Awards 2015 by Coca-Cola.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Milestone, εταιρεία στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων αναλαμβάνει το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων της PepsiCo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίαση Social Media στρατηγικής και διαχείριση της Facebook σελίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αντικείμενο τις Δημόσιες Σχέσεις, διοργανώνεται από την AQS την Τετάρτη 27 και Πέμπτη 28 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδιασμός και υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για όλη την γκάμα των LANES.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ έμπειρος Νίκος Κοψιδάς αναλαμβάνει τα συγκεκριμένα καθήκοντα, ενισχύοντας σημαντικά τη V+O Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανέωση στην οργανωτική δομή της εταιρείας, με έμφαση σε converged υπηρεσίες και practices, content development και influencer engagement.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ταχυδρομείον Ευχαριστιών Υγείας Παυλίδη στήθηκε στο κέντρο της Αθήνας για δυο εβδομάδες και περισσότερα από 18,500 γράμματα ταξίδεψαν σε ολόκληρη τη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Action Global Communications ξεκινά τη λειτουργία επίσημου, ιδιόκτητου γραφείου στην Μολδαβία, που αποτελεί το πρώτο διεθνές γραφείο Δημοσίων Σχέσεων στη συγκεκριμένη χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ“Sold-out” σημειώθηκε στο Exclusive PR Workshop στο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν οι τελευταίοι διαθέσιμοι ισολογισμοί για τα κέρδη προ φόρων των εταιρειών δημοσίων σχέσεων. Πως διαμορφώνεται η σχετική κατάταξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ελένη Κωνσταντινίδη αναλαμβάνει την θέση του CEO στην εταιρεία, o Πέτρος Κωνσταντινίδης παραμένει Πρόεδρος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory