
Στη McV&H η Pure Cola
Ανέλαβε τον σχεδιασμό του νέου προϊόντος στο πλαίσιο της ευθύνης του λογαριασμού της Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε τον σχεδιασμό του νέου προϊόντος στο πλαίσιο της ευθύνης του λογαριασμού της Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδείχτηκε Global Agency of the Year για το 2015 για δεύτερη συνεχή χρονιά και τέταρτη μέσα σε έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της V+O COMMUNICATION ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της The Walt Disney Company Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία δημοσίων σχέσεων ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας για τον Eurocert.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό κοινού διάθεση σε Ελλάδα και εξωτερικό συμβουλευτικών υπηρεσιών επικοινωνίας και επιχειρησιακής συνέχειας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O COMMUNICATION ανέλαβε πρόσφατα την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Western Union στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τροχιά ανάπτυξης κινήθηκε το 2014 ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, με βάση τούς δημοσιευμένους ισολογισμούς των εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η επέκταση του επιτυχημένου στην εγχώρια αγορά brand «Vassilis Emmanuel Zoulias» και στην παγκόσμια αγορά μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία του ομίλου Resoul ανέλαβε για την Ελλάδα η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη των Δημοσίων Σχέσεων της αεροπορικής εταιρείας, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και σχεδιασμό ενεργειών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενέργειες του προγράμματος έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του ιταλικού καφέ Lavazza.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία συμβούλων επενδυτικών και public affairs υπηρεσιών με εστίαση στην περιοχή της Μεσογείου ξεκινά τη λειτουργία της στις Βρυξέλλες, με συνιδρυτές τους Θ. Βαρβιτσιώτη και Γ. Ολύμπιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory