Βρήκε λύσεις το PR
Σε τροχιά ανάπτυξης κινήθηκε το 2014 ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, με βάση τούς δημοσιευμένους ισολογισμούς των εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε τροχιά ανάπτυξης κινήθηκε το 2014 ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, με βάση τούς δημοσιευμένους ισολογισμούς των εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η επέκταση του επιτυχημένου στην εγχώρια αγορά brand «Vassilis Emmanuel Zoulias» και στην παγκόσμια αγορά μόδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις δημόσιες σχέσεις και την επικοινωνία του ομίλου Resoul ανέλαβε για την Ελλάδα η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάληψη των Δημοσίων Σχέσεων της αεροπορικής εταιρείας, με παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και σχεδιασμό ενεργειών επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενέργειες του προγράμματος έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του ιταλικού καφέ Lavazza.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρεία συμβούλων επενδυτικών και public affairs υπηρεσιών με εστίαση στην περιοχή της Μεσογείου ξεκινά τη λειτουργία της στις Βρυξέλλες, με συνιδρυτές τους Θ. Βαρβιτσιώτη και Γ. Ολύμπιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ βασικός υποψήφιος για να αντικαταστήσει τον M. Levy στην κεφαλή του Publicis Groupe, ανέλαβε την ευθύνη της μονάδας δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O είναι και επίσημα η δεύτερη σε μέγεθος εταιρεία ανάμεσα στις εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων της Ρουμανίας, όπως δημοσίευσε το Forbes τη Δευτέρα 15 Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόγραμμα Δημοσίων σχέσεων και προβολή και προώθηση των προϊόντων της φαρμακευτικής στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίαση και υλοποίηση του προγράμματος Δωρεάν Κατάρτισης κι Εξειδίκευσης με Πιστοποίηση για Νέους με το όνομα «ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΔΩ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sanofi Aventis Α.Ε.Β.Ε. ανέθεσε στην Hill + Knowlton Strategies την στρατηγική επικοινωνία και τo ευρύτερο πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιάκριση της εταιρείας δημοσίων σχέσεων στα «PR Priz Awards 2015», που διεξήχθησαν φέτος για 15η χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory