Ο Τάσος Τσουμάνης νέος Chief People Officer της Κωτσόβολος
Με 28 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού σε Ελλάδα και εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε 28 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού σε Ελλάδα και εξωτερικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο motto "Crafting the Narrative, Creating the Buzz” εκφράζει πλήρως την προσέγγιση της εταιρίας στην επικοινωνία, ως μια χειροποίητη μορφή τέχνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα επικεντρωθεί σε θέματα αναδυόμενων τεχνολογιών και αμυντικής καινοτομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καμπάνια έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση της κοινής γνώμης απέναντι στην έμφυλη βία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O Communication ανακοινώνει την ένταξη της Έλλης Παναγιωτοπούλου στη διοικητική της ομάδα, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Business Unit Director.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πάνω από 19 χρόνια εμπειρίας σε κορυφαίους κλάδους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις προκλήσεις, ευκαιρίες και εξελίξεις που διαμορφώνουν το μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων αναλύουν τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής του Τομέα PR της ΕΔΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στρατηγικής εταιρικής και brand επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε τη διοργάνωση, την υλοποίηση και τον συντονισμό όλης της εκδήλωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε media relations και influencer management για το λανσάρισμα της νέας συλλεκτικής έκδοσης METAXA 12 Stars Zeus Edition.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από διαδικασία RFP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory