
KPMG: Στήριξε τα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ στον 13ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας
Περισσότερα από 70 στελέχη της εταιρείας κατάφεραν να επικοινωνήσουν το δικό τους μήνυμα αλληλεγγύης και αγάπης για τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 70 στελέχη της εταιρείας κατάφεραν να επικοινωνήσουν το δικό τους μήνυμα αλληλεγγύης και αγάπης για τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνας πρακτικός οδηγός για την κατανόηση των αναγκών των ατόμων με περιορισμένη όραση και την προσέγγιση των σκύλων οδηγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα ηγείται της διαχείρισης δημοσίων σχέσεων και στρατηγικών συνεργασιών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα rankings -και όχι μόνο- από τα πρόσφατα Ermis Awards, που αποτελούν το βαρόμετρο και το δείκτη εξέλιξης της ελληνικής δημιουργικότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος είναι η ανάδειξη τόσο της σύνδεσης των επιχειρήσεων με την οικονομική ενδυνάμωση των γυναικών όσο και της δυναμικής που διαθέτει ο ιδιωτικός τομέας για την προώθηση της ισότητας των φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥποδέχεται 40 κορυφαίους ομιλητές και 650+ στελέχη HR από όλη την ελληνική κοινότητα για να μοιραστούν πρακτικές, να εμπνεύσουν και να συζητήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί και το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσέφερε την Κυριακή 9 Μαρτίου, τη δυνατότητα σε Άτομα με Αναπηρία να συμμετάσχουν στον αγώνα, παρέχοντας τους 30 ειδικά κατασκευασμένα αμαξίδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια διοργάνωση της For3O3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έργο αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Βάλε την Μπέρτα σου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMέσα από το Πρόγραμμα Δωρεάς Τροφίμων «Θρέφουμε με αγάπη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory