
Συνάντηση Εργασίας της Yπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη με πρέσβεις αραβικών χωρών
Η κα. Κεφαλογιάννη συμμετείχε τον Ιανουάριο στις εργασίες του Ανώτατου Συμβουλίου Ελλάδας Σαουδικής Αραβίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κα. Κεφαλογιάννη συμμετείχε τον Ιανουάριο στις εργασίες του Ανώτατου Συμβουλίου Ελλάδας Σαουδικής Αραβίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της Endless EC αναλύθηκαν οι προοπτικές, οι στόχοι πωλήσεων, η πορεία των προϊόντων της εταιρείας κατά το 2024 και η συμπλήρωση των πρώτων 40 χρόνων λειτουργίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vodafone Ελλάδας εστιάζει στο μοντέλο «μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνεται το δίκτυο των Βιβλιοθηκών που συμμετέχουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει πλήρως την οργάνωση, παραγωγή και προβολή του αγώνα ορεινής ποδηλασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το 2018 μέχρι σήμερα έχουν επωφεληθεί συνολικά περισσότερα από 96.200 παιδιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 15 μέρες, έως και 19 Φεβρουαρίου, αυτόματα και δωρεάν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ στρατηγική μελέτη εγκρίθηκε ομόφωνα από το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων, τον Ιούλιο 2024.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δράσεις θα ξεκινήσουν και στις δύο περιοχές στις 11:00 π.μ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση με τίτλο “Rising Above the Noise: What Really Matters in the Era of AI-nnovation”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν ζητήματα που αφορούν τον πολιτιστικό και δημιουργικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια εξαιρετική οικογενειακή δραστηριότητα, κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory