
My market: Πασχαλινό «Γεύμα Προσφοράς»
Τα My market συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικά, τον θεσμό της οικογένειας, τα παιδιά και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα My market συνεχίζουν να στηρίζουν διαχρονικά, τον θεσμό της οικογένειας, τα παιδιά και τις ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος το Πάσχα, η Παπουτσάνης, ιστορική εταιρεία με μεγάλη κοινωνική ευαισθησία, ενώνει τις δυνάμεις της με το ΜΚΣ ΔΕΣΜΟΣ, γεμίζοντας αγάπη και φως παιδιά που φιλοξενούνται σε ιδρύματα και κοινωνικές δομές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνέλαβε την επικοινωνία για το νέο αθλητικό portal
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ φετινή ανανέωση της συνεργασίας με την ΚΟΕ, αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς επισφραγίζεται λίγες μόλις ημέρες πριν από τη συμμετοχή των Εθνικών Ομάδων Υδατοσφαίρισης στις τελικές φάσεις δύο κορυφαίων διεθνών διοργανώσεων: το Men’s World Aquatics Water Polo World Cup 2025, στην Ποντγκόριτσα στο Μαυροβούνιο και το WA Women’s Water Polo World Cup – Super Final στη Κίνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση από το Δ.Σ. της European Association of Communications Agencies
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑSEEING BEYOND, DELIVERING IMPACT το νέο tagline της κορυφαίας δικηγορικής εταιρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνώπιον της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής παρουσιάστηκε το πρόγραμμα Vodafone Posidonia, μια στρατηγική πρωτοβουλία του Ιδρύματος Vodafone για τη χαρτογράφηση και προστασία των υποθαλάσσιων λιβαδιών της ενδημικής στον μεσογειακό χώρο Ποσειδωνίας και την ανάδειξή τους ως κρίσιμους πνεύμονες της Μεσογείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «χαμένο», αλλά σε καλή κατάσταση ρύζι, αποκτά μια δεύτερη ζωή και μετατρέπεται σε μια βιώσιμη λύση για ένα έθιμο ετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Uber έδωσε δυναμικό «παρών» στο WOW Festival 2025, που διοργανώθηκε από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), ως Μεγάλος Χορηγός, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευσή της για την έμφυλη ισότητα και την ενδυνάμωση των γυναικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα που στηρίζει την επόμενη γενιά επαγγελματιών, προσφέροντάς τους εκπαίδευση, ευκαιρίες διασύνδεσης με στελέχη και επαγγελματίες και άμεση γνωριμία με τον πραγματικό χώρο εργασίας, μιας από τις κορυφαίες εταιρείες στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα Αδέσποτα Ζώα στις 4 Απριλίου, το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς Giant Heart της Novibet συνεχίζει δυναμικά το έργο του, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη για τα ζώα εκφράζεται μέσα από πράξεις ουσίας με αντίκτυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα AQUA Carpatica FLAVOURS ήρθαν στην ελληνική αγορά για να κερδίσουν μια μόνιμη θέση στη ζωή των καταναλωτών, προσφέροντας όχι μόνο μια αναζωογονητική εμπειρία, αλλά και μια νέα πρόταση για εκείνους που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας με γεύση και φρεσκάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory