
Διαμαντής Μασούτης ΑΕ: Ενίσχυση δομών για μια κοινωνία που δεν θα αποκλείει κανέναν
Χάρη σε συλλογική προσπάθεια συγκεντρώθηκαν 40.000 ευρώ για τη στήριξη τεσσάτων δομών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρη σε συλλογική προσπάθεια συγκεντρώθηκαν 40.000 ευρώ για τη στήριξη τεσσάτων δομών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα αναλάβει ολοκληρωμένη διαχείριση του γραφείου Τύπου της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 30 Μαρτίου – 13 Απριλίου – 4 Μαΐου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια συνεργασία που στόχο έχει να στηρίξει το μέλλον της κομμωτικής δημιουργώντας ευκαιρίες σε νέους σπουδαστές του κλάδου, μέσω του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Κομμωτές του Αύριο: Στηρίζουμε τη Νέα Γενιά Δημιουργών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Πρόεδρος του ΙΠΕ Αντώνης Ποταμίτης, αναφέρθηκε στους στόχους της νέας χρονιάς που είναι η καθιέρωση της «Παγκόσμιας Ημέρας Πωλήσεων», η υποστήριξη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων καθώς και η επέκταση του ΙΠΕ στην Βόρεια Ελλάδα και την Κύπρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα, επίσημη συνεργασία της με τη Formula 1, η οποία συμπίπτει με την επέτειο των 75 χρόνων του αθλήματος, ανακοίνωσε σήμερα η Allwyn, πολυεθνική εταιρεία λοταριών και μητρική του ΟΠΑΠ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠανελλαδική έρευνα με αντιπροσωπευτικό δείγμα 998 ατόμων, άνδρες και γυναίκες άνω των 18 ετών (Ιανουάριος 2025).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε χρόνο 300 εκατομμύρια παιδιά πέφτουν θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης μέσω διαδικτύου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο συζήτησης οι τρόποι διασφάλισης της σταθερότητας και της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού προϊόντος της Σαντορίνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Alphabet Education αποτελείται από το Μητροπολιτικό Κολλέγιο & την Ανώτερη Σχολή Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ΑΚΜΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο του 55ου Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory