Η JGK για την ΕΛΑΪΣ Unilever
Η JGK & Associates ανέλαβε τη διοργάνωση της εκδήλωσης της ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas για την παρουσίαση των νέων προϊόντων Sunsilk Co-Creations, που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ JGK & Associates ανέλαβε τη διοργάνωση της εκδήλωσης της ΕΛΑΪΣ Unilever Hellas για την παρουσίαση των νέων προϊόντων Sunsilk Co-Creations, που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Sephora εντάσσεται στο πελατολόγιο της Davlas & PaRtners, η οποία αναλαμβάνει τη διαχείριση του Γραφείου Τύπου και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ assetOgilvy σχεδίασε και υλοποίησε το πρόγραμμα Δημοσίων Σχέσεων του νέου Gran Melia Resort -της διεθνούς αλυσιδας Sol Melia- στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH διαφημιστική εταιρεία DDB αναδείχθηκε νικήτρια στο διαγωνισμό του Casino Λουτρακίου. Στο spec είχαν κληθεί συνολικά πέντε διαφημιστικές εταιρείες, DDB, ΑΔΕΛ, attp, Lowe Athens και Publicis. Η ανάθεση αφορά το σύνολο του λογαριασμού διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαχειριστική εταιρεία του εμπορικού κέντρου των δυτικών προαστίων West Plaza, Γη και Κατασκευή ΑΤΚΕ, ανέθεσε στη Civitas το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος στρατηγικής Μarketing, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα εταιρεία στο χώρο της Στρατηγικής και της Επικοινωνίας Yes. positive communication δημιούργησαν η Τζίνα Δραγώνα με τον Παύλο Αλιβιζάτο. Η εταιρεία ανήκει στην κατηγορία των εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζοντας τη συνεργασία με το Star, η About: ανέλαβε τη δημιουργία του νέου λογοτύπου του σταθμού όπως επίσης και το νέο on air look του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤις Δημόσιες Σχέσεις και την Επικοινωνία της μάρκας Very Gavello ανέλαβε για την ελληνική αγορά η My Spectrum.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMDM Group είναι το όνομα της νέας εταιρείας του Μάνου Μαγιάτη, που στεγάζει διαφορετικές εταιρείες με κοινό σημείο αναφοράς το know-how στους τομείς του lifestyle και της ψυχαγωγίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory