Η plan Toys στην Arte PR Team
Στην arte P.R. Team ανέθεσε το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεών της η εταιρεία Plan Toys, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή ξύλινων οικολογικών παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην arte P.R. Team ανέθεσε το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεών της η εταιρεία Plan Toys, που δραστηριοποιείται στην κατασκευή ξύλινων οικολογικών παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cyberoam τοποθετήθηκε ως visionary στο Magic Quadrant της Gartner για τις λύσεις Unified Threat Management.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Civitas ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σε ετήσια βάση, προς την εταιρεία Schneider Electric.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Melissa,πάντα πρωτοπόρος και με γνώμονα την άριστη ποιότητα, χαράζει εδώ και χρόνια την πορεία των εξελίξεων στην αγορά των τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Civitas ανέλαβε την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στρατηγικής, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων σε ετήσια βάση προς την εταιρεία Newsphone Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Agent Provocateur, η βρετανική εταιρεία εσωρούχων και πολυτελών αξεσουάρ, εντάσσεται στο πελατολόγιο της Davlas & Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην ανανέωση της συνεργασίας τους προχώρησαν η Civitas και η Europa Profil Aλουμίνιο, που θα πορευτούν μαζί για 2η συνεχόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνοικτή συζήτηση με τους τοπικούς επιχειρηματίες, διοργάνωσε το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων, σε συνεργασία με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και marketing ΜyPublics.com.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chiquita ανανέωσε για 3η συνεχόμενη χρονιά τη συνεργασία της με την CIVITAS για την εταιρική και προϊοντική της επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PRogressivePR ανέλαβε με απευθείας ανάθεση το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος δημοσίων σχέσεων για την οινοποιία Τsantali.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Advocate/Burson-Marsteller ξεκινά η Ζωή Μπελούκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH V+O Communication έχει αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επικοινωνίας της FXCM Hellas (Forex Capital Markets), εταιρείας παροχής υπηρεσιών Online Trading, που εγκαινίασε την παρουσία της στην Ελλάδα το Μάρτιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory