
PR στην Ελλάδα της κρίσης
Μπορεί ο ευρωπαϊκός βορράς να μιλά για άνθηση των Δημοσίων Σχέσεων, αυτό όμως δε σημαίνει ότι στην Ελλάδα ο δρόμος του PR είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί ο ευρωπαϊκός βορράς να μιλά για άνθηση των Δημοσίων Σχέσεων, αυτό όμως δε σημαίνει ότι στην Ελλάδα ο δρόμος του PR είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρά την κρίση στη χώρα και στην αγορά επικοινωνίας οι σημαντικότερες εταιρείες PR δείχνουν να έχουν βρει τον τρόπο να ανακαλύπτουν ευκαιρίες και να ανταπεξέρχονται σε προκλήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση σε ερώτηση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σχετικά με την αλλαγή στη θέση του Προέδρου και Δ/νοντα Συμβούλου, έδωσε η ΟΠΑΠ ΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔηλώσεις σχετικά με την υπογραφή της Κλαδικής Σύμβασης Εργασίας στο Εμπόριο, έκανε ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ταμπού των αμοιβών των υπηρεσιών διαφήμισης και επικοινωνίας, επιχείρησε να «σπάσει» η ΕΔΕΕ, διοργανώνοντας το σεμινάριο EACA School, με εισηγητή τον David Meikle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τομέας των δημοσίων σχέσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών κινήθηκε και το 2011 ανοδικά, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ICCO WORLD REPORT 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου (ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.), Γιάννης Φρέρης, εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διευθυντών Επικοινωνίας (EACD).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤριήμερο Συμπόσιο για τα 100 Χρόνια Ιστορίας της Ελληνικής Αγοράς Τροφίμων και Ποτών πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, υπό την αιγίδα του ΣΕΒΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μια ιδιαίτερα δυναμική παρουσία, η Alfa Romeo συμμετείχε στη σημαντική εκδήλωση αυτοκινήτου \"Goodwood Festival of Speed 2012\", που πραγματοποιήθηκε στο West Sussex της Αγγλίας (28/6-1/7).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με τραπεζικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, στο πλαίσιο των διεργασιών για την αναδιάρθρωση του χρηματοπιστωτικού τομέα, βρίσκεται η Εμπορική Τράπεζα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Orange Advertising σχεδίασε τις νέες συσκευασίες των ροφημάτων γιαουρτιού Αριάνι, Κεφίρ και Ξυνόγαλα της ΜΕΒΓΑΛ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOnline βρίσκεται η νέα πλατφόρμα προπώλησης εισιτηρίων, event2ticket.gr, η οποία προσφέρει στους διοργανωτές εκδηλώσεων τη δυνατότητα να δημοσιεύουν να προωθούν και να πωλούν τα εισιτήρια τους μέσω διαδικτύου!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory