
Η Davlas&Part. για το PR της Qatar Airways
Συνεργασία με την Qatar Airways ξεκίνησε η Davlas & Partners, αναλαμβάνοντας τις Δημόσιες Σχέσεις σε μια σειρά ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με την Qatar Airways ξεκίνησε η Davlas & Partners, αναλαμβάνοντας τις Δημόσιες Σχέσεις σε μια σειρά ενεργειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρία Μπουτάρη δείχνοντας τον καινοτόμο χαρακτήρα της, προχώρησε στη δημιουργία του πρώτου Boutari Wine Experience Spot σε ένα παλιό αρχοντικό στο κέντρο της Αράχωβας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα της ιστοσελίδα εγκαινίασε η αλυσίδα καταστημάτων λευκών ειδών και ειδών σπιτιού Pennie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση για την πρόταση της Ε.Ε. περί αναθεώρησης της Οδηγίας για τα προϊόντα καπνού εξέδωσε η ΕΔΕΕ, κάνοντας λόγο για «επιβεβαίωση ανησυχιών» και «ακραίες ρυθμίσεις».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη συνεργασία της με τη CIVITAS ανανέωσε για έκτη συνεχή χρονιά ο οργανισμός διαχείρισης κεφαλαίων JP Morgan Asset.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο βραβείο στην κατηγορία Greece/Cyprus των European Excellence Αwards 2012, κέρδισε η εταιρεία PR Weber Shandwick Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ketchum βραβεύτηκε ως “Agency of the Year” στα European Excellence Awards που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου, στο Λονδίνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην νέα της ιστοσελίδα (www.hkstrategies.gr) παρουσίασε η H+K Strategies, στοχεύοντας στην παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ολιστικής προσέγγισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asset Ogilvy συντόνισε τη χορηγία της Coca-Cola στη δράση των ομάδων Imagine The City & BEFORELIGHT, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφόρησε η νέα έκδοση της «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2012» με την ευγενική χορηγία της LeasePlan Hellas, την ηγετική δύναμη στο στόλο αυτοκινήτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vertical Communications διοργανώνει 14-16 Δεκεμβρίου την πρώτη Έκθεση Τροφίμων & Ποτών για επαγγελματίες, FOODEX 2012 στο Ζάππειο Μέγαρο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΟΠΑΠ ΑΕ ανακοίνωσε τα ενδιάμεσα οικονομικά αποτελέσματα, σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς, για την 9μηνη περίοδο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory