
Havas: Τόπο στα νιάτα, λέει ο V. Bollore
Ο chairman του ομίλου Havas, Vincente Bollore τόνισε, στη διάρκεια συνεδρίου των μετόχων, πως επιθυμεί να τον αντικαταστήσει ο γιός του, Yannick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chairman του ομίλου Havas, Vincente Bollore τόνισε, στη διάρκεια συνεδρίου των μετόχων, πως επιθυμεί να τον αντικαταστήσει ο γιός του, Yannick.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναν διεθνή οδηγό αξιολόγησης των δράσεων στον τομέα δημοσίων σχέσεων παρουσίασαν από κοινού οι οργανισμοί AMEC, ICCO και PRCA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια στρατηγική συνεργασία με το microblogging site Twitter ξεκινά ο WPP, ώστε να επεκτείνει τις δραστηριότητές του στον τομέα του data-driven marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπίσημο συνεργάτη της Warner Bros, αναφορικά με τα events που διοργανώνει, αποτελεί η Reason to:, η οποία διαθέτει δικό της δημιουργικό τμήμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τη νέα εποχή της Politics GlobalCom, μίλησε στο adbusiness ο επικεφαλής της Γιάννης Κουρτέσης, τονίζοντας πως η εταιρεία προσαρμόστηκε στις σύγχρονες απαιτήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσκληση στους ενδιαφερόμενους, ώστε να υποβάλουν τις συμμετοχές τους στα 2013 IMC European Awards, απηύθυναν οι EACA και IMCC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νέο πρόεδρο αναμένεται να πορευθεί από τις 27 Ιουνίου η ΕΔΕΕ, καθώς ο Δημήτρης Γ. Μαύρος δεν θα είναι ξανά υποψήφιος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της επικοινωνίας, ιδιαίτερα της ψηφιακής, ο CEO της Aegis Media Americas & EMEA, Nigel Morris, θα βρίσκεται στις 6 Ιουνίου στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Lectus adv, που διατηρεί 15 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο της οπτικής επικοινωνίας, ανέλαβε ως χορηγός τη δημιουργία της ταυτότητας και του επικοινωνιακού υλικού της έκθεσης “ETHNIA 2013”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά διοργανώνεται φέτος το Πρόγραμμα «The PR Specialist Course» της ΕΔΕΕ / Τομέας Δημοσίων Σχέσεων, το οποίο φέτος πραγματοποιείται σε συνεργασία με το ΣΔΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λένα Μπελιμπασάκη (Bold Ogilvy & Mather) και ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος (Interamerican) μιλούν για την επικοινωνιακή υποστήριξη του νέου προϊόντος Anytime Health της Interamerican.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις ελληνικές υποψηφιότητες διεκδικούν Gold και Platinum διακρίσεις στην σημαντική διοργάνωση. Δυο φέρουν την υπογραφή της Weber Shandwick Athens και δυο του Group της V+O.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory