Στην Concept PR η επικοινωνία της Coty Greece
Η Concept Communication Strategies ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας ιδιαίτερα σημαντικής συνεργασίας, που αφορά στη Στρατηγική Επικοινωνίας της Coty Consumer Beauty Greece.
H Coty Consumer Beauty Greece ανέθεσε στην Concept PR την εφαρμογή της Στρατηγικής Επικοινωνίας για την αγορά της Ελλάδας για ολόκληρο το brand portfolio, το οποίο περιλαμβάνει: Max Factor, Rimmel, Bourjois και Sally Hansen για τον τομέα Colors Cosmetics; Koleston, WellaFlex και New Waves για τον τομέα Hair Retail και Adidas, Playboy, 007, Nautica, Katy Perry και Guess για τον τομέα Body Care και Mass Fragrances.
Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της Concept PR αναφέρει: "Είμαστε ενθουσιασμένοι με την έναρξη της συνεργασίας μας με την COTY Consumer Beauty. Είναι εξαιρετικά τιμητικό για εμάς που η Coty επέλεξε να μεταφέρει όλο το brand portfolio του τμήματος Consumer Beauty στην εταιρία μας. Θα προσφέρουμε με αφοσίωση υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών».
H Coty Consumer Beauty Greece ανέθεσε στην Concept PR την εφαρμογή της Στρατηγικής Επικοινωνίας για την αγορά της Ελλάδας για ολόκληρο το brand portfolio, το οποίο περιλαμβάνει: Max Factor, Rimmel, Bourjois και Sally Hansen για τον τομέα Colors Cosmetics; Koleston, WellaFlex και New Waves για τον τομέα Hair Retail και Adidas, Playboy, 007, Nautica, Katy Perry και Guess για τον τομέα Body Care και Mass Fragrances.
Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της Concept PR αναφέρει: "Είμαστε ενθουσιασμένοι με την έναρξη της συνεργασίας μας με την COTY Consumer Beauty. Είναι εξαιρετικά τιμητικό για εμάς που η Coty επέλεξε να μεταφέρει όλο το brand portfolio του τμήματος Consumer Beauty στην εταιρία μας. Θα προσφέρουμε με αφοσίωση υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών».