Publicis: Βελτίωση στο πρώτο τρίμηνο
Publicis: Βελτίωση στο πρώτο τρίμηνοΟ Όμιλος Publicis παρουσίασε αύξηση 31,7% στις πωλήσεις πρώτου τριμήνου, με το αδύναμο ευρώ (σε σύγκριση με δολάριο και λίρα) και την εξαγορά της SapientNitro να συνεισφέρουν σε αυτή την εξέλιξη.
Ο γαλλικός όμιλος διαφήμισης και επικοινωνίας ανέφερε πως ο όγκος των πωλήσεων έφτασε στα 2,1 δισ. ευρώ και ήταν σημαντικά βελτιωμένος από τα 1,6 δισ. της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την ίδια στιγμή, η οργανική ανάπτυξη, εξαιρουμένων των επιδράσεων από τις εξαγορές και τις συναλλαγματικές μετατροπές, έφτασε στο 0,9%.
\"Περιμέναμε πως η οργανική ανάπτυξη θα είναι ελαφρώς χαμηλότερη αυτό το τρίμηνο, ωστόσο αυτή έπεσε τελικά κοντά στο 1%. Δεν περιμέναμε αυτό τον ρυθμό, όμως αποτελεί μια ενθαρρυντική επιστροφή στην ανάπτυξη\" ανέφερε σχετικά ο chairman και chief executive του Publicis, Maurice Levy.
Παράλληλα, επισήμανε την εξαγορά της SapientNitro, που οδήγησε στην ανάπτυξη του digital. \"Βασικό σημείο της χρονιάς, ήταν η ολοκλήρωση εξαγοράς της SapientNitro, η οποία θα βοηθήσει στη μετάλλαξη του ομίλου\" συμπλήρωσε ο Levy.