Palowise: Ανακοίνωσε επίσημα τη συνεργασία της με τον Ajay Khari
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση της Palowise, με τίτλο: “Rising Above the Noise: What Really Matters in the Era of AI-nnovation”, η οποία έλαβε χώρα την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στον χώρο EGG Hub της Eurobank, στο Μοσχάτο. Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία της εταιρείας με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Khari.
Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Στην ομιλία του ανέδειξε τις νέες τάσεις και εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ, εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στη δυναμική της βιωσιμότητας ως ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για το μέλλον. Παράλληλα, υπογράμμισε τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου, προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες. Σε δήλωσή του για την εκδήλωση ανέφερε: «Είναι μεγάλη μου χαρά να συνεργάζομαι με την Palowise σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις δυνατότητες του μάρκετινγκ. Μαζί, θα επιδιώξουμε να βοηθήσουμε τις εταιρείες με αναλύσεις και insights ώστε να ξεχωρίσουν σε έναν διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο».
Η εκδήλωση περιλάμβανε επίσης παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
- Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας.
- Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας.
- Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας - Digital Acceleration Manager της Nestlé - παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς Rising Above the Noise και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari.
«Η πρώτη μας γνωριμία με τον Ajay το 2021 ήταν καθοριστική. Οι συζητήσεις μας πάντα ήταν πηγή έμπνευσης, και είμαι βέβαιος ότι η σημερινή του παρουσίαση προσέφερε μια ουσιαστική και ξεχωριστή οπτική στις προκλήσεις του μέλλοντος στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία».
Σύντομο βιογραφικό του Ajay Khari
Ο Ajay Khari είναι ένας οραματιστής ηγέτης με πάνω από δύο δεκαετίες παγκόσμιας εμπειρίας πάνω στους τομείς της τεχνολογίας, των αναλύσεων και των στρατηγικών επικοινωνιών. Μέλος του Forbes Technology Council, είναι ένας αναγνωρισμένος σύμβουλος πάνω σε θέματα των πλεονεκτημάτων και των κινδύνων της Τεχνητής Νοημοσύνης, ιδιαίτερα σε σχέση με την παραπληροφόρηση. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του, ο Ajay Khari έχει συμβουλέψει μερικούς από τους μεγαλύτερους οργανισμούς του κόσμου για την ενίσχυση της ανάπτυξης, την μείωση του κινδύνου και την βελτίωση της φήμης τους. Η ηγεσία του σε διεθνείς αγορές—συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής—έχει καθοδηγήσει νεοφυείς επιχειρήσεις, αναπτυσσόμενες εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς στην επιτυχία.