
Κανόνες για την επικοινωνία του τζόγου
Τι αναφέρεται στην απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρεται στην απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ) που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CONCEPT Communication Strategies ανέλαβε την επικοινωνία σε επίπεδο δημοσίων σχέσεων της Sweete, του φυσικού γλυκαντικού από το φυτό stevia.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα στοιχεία του New Media Track για τον \"¨διαδικτυακό θόρυβο\" που δημιουργήθηκε απο τις Ευρωεκλογές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλαξε ο «διαδικτυακός θόρυβος» την εβδομάδα πριν τον δεύτερο γύρο των εκλογών; Τι δείχνουν τα στοιχεία του New Media Track;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Γιώργος Μπολάνης της New Μedia Concept γράφει για το «διαδικτυακό θόρυβο» που δημιουργήθηκε στην εκλογική διαδικασία μέχρι την προηγούμενη Κυριακή 18 Μαΐου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υπουργός Εσωτερικών ζητά να μην διεξαχθούν τα Κυριακάτικα exit polls, μετά την αστοχία του πρώτου γύρου. Τι απαντά ο ΣΕΔΕΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμπεράσματα και για άλλους εμπορευόμενους, από τις πρακτικές του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα αναμένονται στη μιντιακή αγορά με την ολοκλήρωση των επικείμενων εκλογικών αναμετρήσεων για την Ευρωβουλή και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα πρώτα στοιχεία από τους ισολογισμούς του 2013 για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό των 5,05 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν δημόσιοι, ιδιωτικοί τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί, καθώς και φορείς συνδρομητικών υπηρεσιών για την προβολή των υποψηφίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚόμματα και υποψήφιοι στην άκρη του τούνελ της κρατικής διαφήμισης, η οποία έχει μειωθεί κατά 70% από το 2008.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες ρηξικέλευθες αλλαγές εισάγονται τρεις εβδομάδες πριν τις δημοτικές και τέσσερις πριν τις ευρωεκλογές, με αποφάσεις της διακομματικής επιτροπής και της κυβέρνησης για την προβολή των υποψηφίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory