
Συνεργασία INTERAMERICAN με AIA Relate
Αφορά σε ειδικότερα θέματα δημοσιότητας της Anytime
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά σε ειδικότερα θέματα δημοσιότητας της Anytime
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέο λογότυπο, επικοινωνιακά μηνύματα και ανανεωμένο website.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤίτλοι τέλους «έπεσαν» για τη συνεργασία της ΜcVictor & Hamilton με την Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη καινοτόμο project επικοινωνίας, που βασικό στόχο έχει να μεταφέρει το μήνυμα της αναδημιουργίας σε όλα τα ενδιαφερόμενα κοινά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τripsta ανακοινώνει επίσημα την αποχώρηση της Αλεξίας Κωτσή από την θέση της PR & Corporate Communications Manager.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην MSCOMM η επικοινωνία της ΕΚΟ και των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣχεδίασε την νέα εταιρική ταυτότητα της εταιρείας της Νιγηρίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί λόγω συνταξιοδότησης ο Αντώνης Πουζμπούρης και τον αντικαθιστά ο Χάρης Μπάκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση της Διευθύντριας Επικοινωνίας του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) ανέλαβε η Μαρία Λεοντάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Alcatel αναθέτει στην A Bit of Greece, την ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από Social Media και ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ adidas επέλεξε και πάλι την CIVITAS για το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος PR, Digital και Social Media επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από σχετικό PR Spec, η ΚΩΣΤΑΣ Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ ανέθεσε την εταιρική της επικοινωνία στην εταιρεία Nestcom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory