
Η Communication EFFECT για την Ωδή στη Λέσβο
Η Communication EFFECT σχεδίασε και υλοποίει πλάνο δημοσιότητας για την πρωτοβουλία αλληλεγγύης του Johnnie Walker «Ωδή στη Λέσβο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Communication EFFECT σχεδίασε και υλοποίει πλάνο δημοσιότητας για την πρωτοβουλία αλληλεγγύης του Johnnie Walker «Ωδή στη Λέσβο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτω από το φως της Ακρόπολης ολοκληρώθηκε το βράδυ του Σαββάτου το 1ο ACROPOLIS NIGHT RUN, με χορηγό τη Stoiximan.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ελληνική εταιρεία στρωματοποιίας αναθέτει στην H+K Strategies το ολιστικό πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με τη Frank & Fame προχώρησε το BMW Group Hellas έπειτα από regional tender.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Γενική Διευθύντρια της Solid Relations, Άννα Φουντούλη, αναλύει το concept, τις δράσεις και τις εκτελέσεις που περιλαμβάνει η δημιουργική πλατφόρμα «Φτιάχνουμε καλοκαίρι» για λογαριασμό του παγωτού ΕΒΓΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Whatever Works Agency εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την ΠΑΡΕΞ Α.Ε, εταιρεία που έχει ταυτιστεί εδώ και 35 χρόνια με το ποιοτικό και άνετο υπόδημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή σειράς υπηρεσιών επικοινωνίας στην ελληνική αλυσίδα ειδών τεχνολογίας από την εταιρεία PR.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The Kompany ανέλαβε τον σχεδιασμό και την επικοινωνία της 1η συμμετοχής του νέου concept store του brand Pandora
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ92.000 ευρώ για την προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιμέλεια της δημιουργικής ταυτότητας και επικοινωνίας της εκστρατείας ενημέρωσης "Αξίζει".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ SOLID σχεδίασε και υλοποιεί τη νέα κοινωνική πρωτοβουλία της ΚLINEX «Καθαροί Ζούμε στο Σχολείο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Daikin επέλεξε τη Civitas για το σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Στρατηγικής Επικοινωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory