
Remy Cointreau: Αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα
Η Remy Cointreau προχώρησε σε ανανέωση της ιστοσελίδας, του Motto και του λογοτύπου της, σε μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο την "ενίσχυση της ταυτότητας" της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Remy Cointreau προχώρησε σε ανανέωση της ιστοσελίδας, του Motto και του λογοτύπου της, σε μια σειρά κινήσεων που έχει σαν στόχο την "ενίσχυση της ταυτότητας" της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Arne Westermann, ειδικός στις online εταιρικές επικοινωνίες και Καθηγητής στο International School of Management του Dortmund, διεξήγαγε έρευνα σχετική με τις εικόνες 950 εταιρειών στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Algean & Partners αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την αναδιοργάνωση του τρόπου λειτουργίας του δικτύου πολυτελών καταστημάτων της de Grisogono.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ V+O Communication ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της βιομηχανίας τροφίμων «Αφοί Χαΐτογλου Α.Β.Ε.Ε.».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε διακοπή συμβολαίου προχώρησε η Next Com A.E με τον TAP (Trans Adriatic Pipeline AG) ύστερα από περίπου 3 έτη συνεργασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble επέλεξε την Hill+Knowlton Strategies σαν την παγκόσμια βασική της συνεργάτιδα για την εταιρική επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη GOD η ανανεωμένη καμπάνια για τα πολυκαταστήματα notos, με βασικό strategic creative concept “notos for more”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα Brand Identity του Gazarte επιμελήθηκε δημιουργικά ο Αλέξανδρος Γαβριλάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH συνεργασία αφορά στην επικοινωνία της τεχνολογικής εταιρείας και των προϊόντων της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌσον αφορά την Εταιρική Επικοινωνία, το Γραφείο Τύπου και την ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την H+K Strategies η επικοινωνία των προγραμμάτων ΕΚΕ του Facebook, όπως AMBERAlert
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication Effect ανέλαβε το σχεδιασμό και την οργάνωση του press event του Johnson’s Bedtime.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory