
LeasePlan Hellas: Κινείται σε... νέες ταχύτητες!
Η εταιρεία παρουσιάζει νέο λογότυπο και εταιρική ταυτότητα, που μας «οδηγούν» στο μέλλον της μετακίνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία παρουσιάζει νέο λογότυπο και εταιρική ταυτότητα, που μας «οδηγούν» στο μέλλον της μετακίνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Candy Hoover Hellas ΑΕ ανέθεσε στην EXTROVERT|Business Communications το σχεδιασμό και την υλοποίηση του ετήσιου προγράμματος επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού προκηρύσσει διαγωνισμό για την «Παροχή επικοινωνιακών και διαφημιστικών υπηρεσιών», έναντι 2,5 εκατ. ευρώ για ένα έτος...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση της στρατηγικής επικοινωνίαςς της συνεργασίας των Ξενοδοχείων Μεγάλη Βρεταννία & King George με τον βραβευμένο Γάλλο Pastry Chef Arnaud Larher
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Algean & Partners αναλαμβάνει το στρατηγικό σχεδιασμό και την εμπορική ανάπτυξη της καινοτόμας εταιρείας G-Pod.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γρηγόρης, ανανεώνει την εταιρική του εικόνα και παρουσιάζει το νέο του λογότυπο, που είναι πια απλά το όνομά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ristart ανέλαβε τον δημιουργικό επανασχεδιασμό της εταιρικής της ταυτότητας, αλλά και την παρουσίαση της Παπαποστόλου στο διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Beyond Communications ανέλαβε το σύνολο της επικοινωνίας για τα κρασιά του ΕΟΣ Σάμου (Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, below the line).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεύτερη χρονιά για την επιτυχημένη διοργάνωση που τους είχε ανατεθεί μετά από spec
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκοπός η ανάπτυξη μίας ολοκληρωμένης επικοινωνίας μέσα από τα social media και τις ενέργειες των δημοσίων σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Solid Havas ανατέθηκε η Facebook επικοινωνία του νέου Προγράμματος Επιβράβευσης yellow, της Τράπεζας Πειραιώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠενήντα χρόνια μιας συναρπαστικής ιστορίας, που εκτυλίχθηκε στην πιο μαγική χερσόνησο της Αττικής, αποτυπώνονται στο λεύκωμα Astir Palace – Legacy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory