OCM - Outbrain: Γιόρτασαν ένα χρόνο συνεργασίας με μία εκδήλωση στην Αθήνα
![OCM - Outbrain: Γιόρτασαν ένα χρόνο συνεργασίας με μία εκδήλωση στην Αθήνα](https://www.advertising.gr/uploads/images/126945/ocm-outbrain-giortasan-ena-chrono-synergasias-me-mia-ekdilosi-stin-athina-medet.jpg?lm=5d00abbf538d78eb352fef8a9281c533)
Την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου, η OCM και η Outbrain διοργάνωσαν μια ξεχωριστή εκδήλωση στο 48 Urban Garden στην Αθήνα, γιορτάζοντας έναν χρόνο επιτυχημένης συνεργασίας. Η εκδήλωση συγκέντρωσε συνεργάτες από εκδότες, πελάτες και διαφημιστικές εταιρείες, προσφέροντας την ευκαιρία για μία αναδρομή στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, αλλά και την παρουσίαση στο κοινό του καινοτόμου εργαλείου της Outbrain που αναμένεται να φέρει επανάσταση στο digital advertising, το "Moments". To "Moments" αποτελεί μια καινοτόμο προσέγγιση που μεταμορφώνει το feed σε έναν χώρο εμπειρίας μέσω της χρήσης vertical videos, αξιοποιώντας περιεχόμενο για TikTok, YouTube shorts και Instagram videos. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνουμε να προσφέρουμε περιεχόμενο που τραβά την προσοχή και διατηρεί την αλληλεπίδραση του χρήστη, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τα οφέλη για τους συνεργάτες μας. Το "Moments" υπόσχεται να προσφέρει εξατομικευμένο και relevant περιεχόμενο στον κατάλληλο χρόνο, αυξάνοντας την αλληλεπίδραση και επιτυγχάνοντας ουσιαστικά αποτελέσματα.
Ο Γαληνός Γιαγλής, Managing Director της OCM, εξέφρασε την περηφάνια του για αυτή τη συνεργασία, δηλώνοντας ότι "Η χρονιά που πέρασε είναι απόδειξη της δύναμης της συνεργασίας. Μαζί με την Outbrain, καταφέραμε να δημιουργήσουμε καμπάνιες που ξεπερνούν τα απλά Impressions, προσφέροντας ουσιαστική σύνδεση με το κοινό. Η παρουσίαση του 'Moments' σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο, όπου η τεχνολογία συνδυάζεται με τη δημιουργικότητα με ουσιαστικό όσο και αποτελεσματικό τρόπο."
Ο Liron Avraham, MD - EEMEA & New Markets της Outbrain, υπογράμμισε τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας, λέγοντας ότι "Η συνεργασία μας με την OCM υπήρξε καθοριστική στο να ξεπεράσουμε το όριο του τι είναι εφικτό στη ψηφιακή διαφήμιση. Το 'Moments' έρχεται ως ένα βήμα μπροστά, δημιουργώντας εμπειρίες διαφήμισης που αγγίζουν πραγματικά το κοινό και προσφέρουν μετρήσιμη επιτυχία στους συνεργάτες μας."
Η βραδιά δεν ήταν μόνο μια γιορτή για τις επιτυχίες του παρελθόντος, αλλά και μια ματιά στο μέλλον της καινοτομίας στη διαφήμιση. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν από το κοινό όραμα της OCM και της Outbrain για την αναβάθμιση του κλάδου, κάνοντας τη ψηφιακή διαφήμιση ελκυστικότερη, αποτελεσματικότερη και ακόμα πιο εξατομικευμένη.