DigitalWise: Συνεργασία με την Bath & Body Works

Η Bath & Body Works, μία από
τις μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών στην Αμερική, με κααστήματα σε όλο τον πλανήτη,
αποκτά παρουσία και στην Ελλάδα. Το brand φέρνει στη χώρα
μας η εταιρεία Amarla, η οποία
έχει παρουσία στην Ελλάδα μέσω των γνωστών καταστημάτων γυναικείων εσωρούχων και
αξεσουάρ Victoria’s Secret.
Το brand αναμένεται να κινηθεί δυναμικά στο κομμάτι της επικοινωνίας. Το τμήμα e-commerce, σε συνεργασία με το IT της Amarla, δημιούργησαν ήδη το e-shop της Bath & Body Works, ενώ και στο creative η Amarla θα κινηθεί internal με καμπάνιες από τις αρχές του 2023.
Την επικοινωνία του brand σε κομμάτια του pr, events, activations, συνεργασίες με influencers κ.ά., θα αναλάβει η DigitalWise. Με περισσότερα από 1.750 κ α τ α σ τ ή μ α τ α σ τ ι ς Ηνωμένες Πολιτείες, η Bath & Body Works συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στο χώρο των καλλυντικών, των προϊόντων καθαρισμού και περιποίησης σώματος και των αρωματικών κεριών χώρου.
Εκτός ΗΠΑ, η αλυσίδα έχει αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλες τις ηπείρους. Στην Ευρώπη η παρουσία της είναι σχετικά μικρή, με την Ελλάδα να γίνεται η πέμπτη χώρα όπου επεκτείνεται μετά την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και την Τουρκία.
Το brand αναμένεται να κινηθεί δυναμικά στο κομμάτι της επικοινωνίας. Το τμήμα e-commerce, σε συνεργασία με το IT της Amarla, δημιούργησαν ήδη το e-shop της Bath & Body Works, ενώ και στο creative η Amarla θα κινηθεί internal με καμπάνιες από τις αρχές του 2023.
Την επικοινωνία του brand σε κομμάτια του pr, events, activations, συνεργασίες με influencers κ.ά., θα αναλάβει η DigitalWise. Με περισσότερα από 1.750 κ α τ α σ τ ή μ α τ α σ τ ι ς Ηνωμένες Πολιτείες, η Bath & Body Works συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στο χώρο των καλλυντικών, των προϊόντων καθαρισμού και περιποίησης σώματος και των αρωματικών κεριών χώρου.
Εκτός ΗΠΑ, η αλυσίδα έχει αναπτύξει περισσότερα από 300 καταστήματα σε όλες τις ηπείρους. Στην Ευρώπη η παρουσία της είναι σχετικά μικρή, με την Ελλάδα να γίνεται η πέμπτη χώρα όπου επεκτείνεται μετά την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και την Τουρκία.