To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coral - Shell Licensee: Καμπάνια υπεύθυνης οδήγησης στο Rakuten Viber για το Πάσχα

Coral - Shell Licensee: Καμπάνια υπεύθυνης οδήγησης στο Rakuten Viber για το Πάσχα

Το Rakuten Viber και η Coral - Shell Licensee, επίσημος συνεργάτης της Shell στην Ελλάδα, ετοιμάζονται να «φωτίσουν» το φετινό Πάσχα με μια ξεχωριστή καμπάνια υπεύθυνης οδήγησης μέσω του Viber. Χρησιμοποιώντας τα Branded Viber Gems, η Coral - Shell Licensee στοχεύει να στείλει ένα ηχηρό μήνυμα για ασφαλή οδήγηση κατά τη διάρκεια του εορταστικού τριημέρου, ενισχύοντας την οδική ασφάλεια σε μια περίοδο που οι δρόμοι γεμίζουν ταξιδιώτες.

Η Ελλάδα δυστυχώς κατέχει μία από τις υψηλότερες θέσεις στην ΕΕ σε θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα, με την επιθετική οδήγηση να αποτελεί κύρια αιτία. Γι’ αυτό, η Coral - Shell Licensee ενεργοποιεί τα Branded Viber Gems, με κινούμενα icons, τα οποία θα εμφανίζονται αυτόματα όταν οι χρήστες πληκτρολογούν φράσεις όπως «Καλό Πάσχα» ή «Καλό ταξίδι». Μέσα από δημιουργικό περιεχόμενο, η καμπάνια φιλοδοξεί να ευαισθητοποιήσει τους οδηγούς, να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα και να χτίσει μια κουλτούρα υπευθυνότητας στους ελληνικούς δρόμους.

Έμπνευση και στόχοι

Ο Κώστας Καραγιάννης, Marketing Manager Coral – Shell Licensee εξηγεί: «Το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή στην Ελλάδα, με χιλιάδες οικογένειες να ταξιδεύουν. Θέλουμε να προωθήσουμε την υπεύθυνη οδήγηση, να μειώσουμε τα ατυχήματα και να κάνουμε την ασφάλεια συνήθεια. Τα Viber Gems είναι ιδανικά για να τραβήξουν την προσοχή με δημιουργικό τρόπο». 

Το κεντρικό μήνυμα; GO Well, Οδηγούμε Υπεύθυνα.

Γιατί Rakuten Viber;

«Η πλατφόρμα Viber έχει τεράστια διείσδυση στην Ελλάδα, ειδικά το Πάσχα, που οι ευχές δίνουν και παίρνουν», τονίζει ο Κώστας Καραγιάννης, Marketing Manager, Coral – Shell Licensee. «Η συνεργασία με την ελληνική ομάδα του Rakuten Viber ήταν εξαιρετική, ενώ τα Branded Gems συνδυάζουν ευαισθητοποίηση και ενίσχυση της εικόνας της Shell».

Μια ολιστική στρατηγική

Η καμπάνια αποτελεί μέρος μιας 360° ενεργοποίησης για την οδική ασφάλεια, που περιλαμβάνει το δίκτυο πρατηρίων Shell, in-store δράσεις, τηλεόραση, υπαίθρια διαφήμιση, digital και social media. «Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούμε messaging app για τέτοιο σκοπό και σίγουρα όχι η τελευταία». Ο Κώστας Καραγιάννης, Marketing Manager Coral – Shell Licensee τονίζει: «Η οδική ασφάλεια είναι προτεραιότητα και αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας».

Η καμπάνια με τα Branded Gems θα «τρέχει» στο Rakuten Viber από τις 18 έως τις 22 Απριλίου.