Νέα εικόνα για την Ελλάδα στην imex14
Θετική η παρουσία του HAPCO για άλλη μια χρονιά στη διεθνή έκθεση συνεδρίων, που έλαβε χώρα στη Φρανκφούρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘετική η παρουσία του HAPCO για άλλη μια χρονιά στη διεθνή έκθεση συνεδρίων, που έλαβε χώρα στη Φρανκφούρτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυναμική παρουσία του ελληνικού design συσκευασίας στην ΙΝΤERPACK του Ντίσελντορφ, τη μεγαλύτερη έκθεση ειδών και υλικών συσκευασίας στο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά στις 5 Απριλίου η επετειακή έκθεση «Το Μεσολόγγι και ο Λόρδος Βύρων», που διοργανώνει η Πινακοθήκη Σύγχρονης Τέχνης Αιτωλοακαρνανίας Χρήστου & Σοφίας Μοσχανδρέου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕγκαίνια την Πέμπτη για την πρώτη έκθεση για το ποδόσφαιρο και τον Αθλητισμό στην Ελλάδα, η οποία θα συγκεντρώσει ισχυρούς εκπροσώπους του κλάδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ειρήνη Ευρυπίδου διοργανώνει την πρώτη έκθεση φωτογραφίας με τίτλο Αστικές Αντιθέσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, το διάστημα 11-18 Μαρτίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προβλέπει η Deloitte για τους κλάδους Τεχνολογίας, ΜΜΕ και Τηλεπικοινωνιών μέσα στο 2014, σύμφωνα με τη σχετική 13η ετήσια έκθεσή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια δεύτερη φορά η Ελλάδα συμμετέχει με εθνικό περίπτερο στην μεγαλύτερη έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας Mobile World Congress 2014.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα ελληνική weiss μπύρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που ονομάζεται FIX Royale, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη φετινή HO.RE.CA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αμερικανικός κολοσσός αποτελεί τον κορυφαίο retailer διεθνώς σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Deloitte για τους 250 μεγαλύτερους λιανέμπορους σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την εταιρεία τεχνολογίας IBM, σε πέντε χρόνια τα πάντα θα έχουν την ικανότητα να μαθαίνουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και φέτος η Epson παρουσίασε προϊόντα Διάδρασης και Εκτύπωσης στην E-Learning Expo.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕυκαιρίες επιχειρηματικής δραστηριοποίησης, ελκυστικής σε επενδύσεις, αναδεικνύει η μελέτη της Endeavor Greece, που παρουσιάστηκε με αφορμή τη συμπλήρωση ενός έτους λειτουργίας του γραφείου στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory