North Events: Το πλάνο δράσεων για την περίοδο 2016-2017
Το πλάνο δράσεων και των νέων της σχεδίων σε κομβικές αγορές για τον Ελληνικό Τουρισμό ανακοινώνει η εταιρεία North Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πλάνο δράσεων και των νέων της σχεδίων σε κομβικές αγορές για τον Ελληνικό Τουρισμό ανακοινώνει η εταιρεία North Events.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 14, 15 και 18 Μαΐου το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ικανοποιητικό ενδιαφέρον από πλευράς ξένων επαγγελματιών για την Αθήνα, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή έκθεση IBTM 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015 έως 10 Ιανουαρίου 2016 στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις 16 & 17 Σεπτεμβρίου, περισσότεροι από 40.000 άνθρωποι έφτασαν στην Κολωνία, για να παραβρεθούν στο διήμερο Digital Marketing EXhibition & COnference (dmexco).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια σημαντική έκθεση με κοινωνικό χαρακτήρα φιλοξενείται στο τέλος του Αυγούστου στο νησί των Δωδεκανήσων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 2/3 των διακινούμενων δεδομένων μέσω δικτύων κινητών επικοινωνιών προέρχονται από τις πέντε δημοφιλέστερες εφαρμογές κάθε χώρας, σύμφωνα με την Ericsson Mobility Report.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαινοτόμες λύσεις ψηφιακής σήμανσης και επαγγελματικών οθονών, που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ISE 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί το διάστημα 6-9 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo θα είναι παρών ο ελληνικός αφρώδης οίνος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μελέτη της IPG MEDIABRANDS, που σκιαγραφεί την Ελληνίδα γυναίκα, τον τρόπο λειτουργίας στους βασικούς τομείς της ζωής της και τις νέες τάσεις στην καταναλωτική της συμπεριφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης SYSKEVASIA, με οργανωτή το περιοδικό Meat News.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυξημένα κατά 5% ήταν τα έσοδα των πέντε κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων ποδοσφαίρου την περίοδο 2012-2013, σύμφωνα με την Annual Review of Football Money League της Deloitte.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory