H ignota.io στο Digitized 2018
Nέο Service Design team και spin off της Tribal Worldwide Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο Service Design team και spin off της Tribal Worldwide Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία από τις πιο ενδιαφέρουσες εικαστικές εκθέσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα δεδομένα για το φεστιβάλ γαστρονομίας λόγω της αιφνίδιας επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oreal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO εγκαινίασαν την Επετειακή Έκθεση ‘Το Θηλυκό Πρόσωπο της Επιστήμης’ στο Μουσείο Μπενάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L'Oréal Hellas και η Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO γιορτάζουν τα 20 χρόνια του Διεθνούς Προγράμματος L'ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη μέσα από μια μοναδική Επετειακή Έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATHENS HALF MARATHON expo 2018 έκλεισε τις πύλες της, αποσπώντας τις θετικότερες εντυπώσεις των δρομέων – επισκεπτών και εκθετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι συμβαίνει όταν μια σειρά ξεπερνά τα σύνορα της τηλεόρασης και μεταμορφώνεται σε ένα αληθινό φαινόμενο της pop κουλτούρας;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή πολυάριθμων φίλων της σειράς αλλά και πολλών γνωστών προσωπικοτήτων πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 14 Μαρτίου, τα εγκαίνια της έκθεσης The Walking Dead ART.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για την έκθεση – θεσμό στον χώρο του αθλητισμού “ERGO Marathon Expo 2017”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Μέλη του Δ.Σ. της Enterprise Greece ενέκριναν το ποσό των 10.867.632 ευρώ του προγράμματος του Τομέα Εξωτερικού Εμπορίου, που αφορά τη συμμετοχή της εταιρείας σε διεθνείς εκθέσεις/δράσεις το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH συμμετοχή της 24MEDIA ξεχώρισε στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, με πλήθος συμμετοχών και μεγάλη παρουσία επισκεπτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση «Τρεις γενιές Ελληνικής Ζωγραφικής – Χαρακτικής» έσπασε ρεκόρ επισκεψιμότητας στις Δημοτικές Πινακοθήκες Αθηνών, Ιωαννίνων, Αγρινίου, Πάτρας, Καρδίτσας, Κέρκυρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory