Focus Bari: Το 64% των Ελλήνων ανησυχεί για τα προσωπικά του δεδομένα
Αναλυτικά όσα έδειξε η έρευνα της Focus Bari|YouGov
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά όσα έδειξε η έρευνα της Focus Bari|YouGov
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα έχει τίτλο «A New Greece Emerges»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο “Transformation, M&A’s and new business opportunities”
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραμένει η δημοσιογραφία επίκαιρη και απαραίτητη; Πώς θα ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021 στο Metropolitan Expo
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ελληνική συμμετοχή στην Διεθνή Έκθεση PLMA 2021 στο Άμστερνταμ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βασικό μήνυμα «Ομορφαίνουμε τη Γειτονιά», καλεί το κοινό να περιηγηθεί στη μόνιμη, υπαίθρια έκθεση, που θα βρίσκεται πολύ σύντομα εντός του νέου Πάρκου ΦΙΞ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δράσεις και ο σχεδιασμός του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων - HAPCO (Hellenic Association of Professional Congress Organizers)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τέταρτη συνεχή χρονιά, η Focus Bari πραγματοποιεί σε συνεργασία με το YES Forum
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς πλήγωσε τον κλάδο των εκθέσεων και των event ο Covid-19 και πώς επιχειρείται το restart στο χώρο, τον οποίο µόνο εύκολο δεν µπορεί να χαρακτηριστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε η μετάδοση του διαφημιστικού σποτ για την προβολή της 1ης Διεθνούς Έκθεσης Θεματικού Τουρισμού, Γαστρονομίας και Οίνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της ελληνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων - Ποτών PLM
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory