
Disney+: Πραγματοποίησε experiential event για την παρουσίαση της νέας σειράς «The Bear»
Ο πρώτος κύκλος της πρωτότυπης σειράς «The Bear», είναι τώρα διαθέσιμος με όλα τα επεισόδια, αποκλειστικά στο Disney+.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώτος κύκλος της πρωτότυπης σειράς «The Bear», είναι τώρα διαθέσιμος με όλα τα επεισόδια, αποκλειστικά στο Disney+.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κατάστημα Πλαίσιο Κηφισιάς γέμισε με κόσμο και παρέα με τον Φάνη Λαμπρόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 6 Οκτωβρίου, στο House 124 στο Χαλάνδρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποιήθηκε στις 5 Οκτωβρίου, για μια ακόμη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕννέα Σύγχρονοι Designers – Απόφοιτοι του ΑΚΤΟ δημιουργούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 5η συνεχή χρονιά η εταιρεία στηρίζει την κορυφαία διοργάνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέχοντας υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού στο περίπτερο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο CHOCOLATE ACADEMY Center Athens φιλοξένησε το φετινό Global Chef Seminar και 70 chefs από όλο τον κόσμο βρέθηκαν στην Ελλάδα παρουσιάζοντας νέα trends, τεχνικές και συνταγές και, φυσικά, τον ατελείωτο κόσμο της σοκολατένιας απόλαυσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτικά το ΔΣ του συνδέσμου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HAPPY PEOPLE TEAM κάλυψε τις ανάγκες των περιπτέρων μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων, πλαισιώνοντας την παρουσία των εταιρειών με ανθρώπινο δυναμικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τελετή έλαβε χώρα στην Αποθήκη του Τελωνείου Αλεξανδρούπολης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hyundai συγκεντρώνει τα θετικότερα συναισθήματα στο ελληνικό διαδίκτυο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory