To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Αναθέτει ΜΑΜΟS και ΝΥΜΦΗ στην Interweave

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Αναθέτει ΜΑΜΟS και ΝΥΜΦΗ στην Interweave

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανακοίνωσε την συνεργασία της με την ανεξάρτητη εταιρεία δημιουργικού και ψηφιακού marketing Interweave για το σύνολο των Brand PR ενεργειών της σε δύο εμβληματικές μπύρες της, την ΜΑΜΟS και την ΝΥΜΦΗ. Η συνεργασία συνάπτεται κατόπιν της διαδικασίας spec που ολοκληρώθηκε στα μέσα του περασμένου Νοεμβρίου, με τα τελικά αποτελέσματα να ανακοινώνονται στις αρχές της εβδομάδας.

Η Interweave θα αναλάβει την πρόκληση να ενισχύσει την παρουσία και των δύο μαρκών στην αγορά μέσα από δράσεις και εμπειρίες που θα αναδείξουν τις ξεχωριστές ιδιότητες της κάθε μπύρας σε διαφορετικά κοινά.

«Είμαστε ευτυχείς επειδή το αντικείμενο και εύρος του έργου μάς επιτρέπει να αναδείξουμε ιδιαίτερα καινοτόμες ιδέες και πρωτοποριακές λύσεις», δήλωσε η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO της Interweave. «Τόσο η ΜΑΜΟS με την πλούσια κληρονομιά της όσο και η ΝΥΜΦΗ, μία σύγχρονη, ζωντανή μπύρα, αντιπροσωπεύουν δύο διαφορετικές πτυχές της ελληνικής ζυθοποιίας και προσφέρουν ένα ανοιχτό πεδίο για την αφήγηση μοναδικών ιστοριών και την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας».