To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Από την One Team η διαχείριση της χορηγίας Uber στον "Νόμο του Μέρφυ"

Από την One Team η διαχείριση της χορηγίας Uber στον "Νόμο του Μέρφυ"

H πολυαναμενόμενη ταινία "Ο Νόμος του Μέρφυ", του Άγγελου Φραντζή, έκανε πρεμιέρα στους κινηματογράφους την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με την Uber να υποστηρίζει δυναμικά το εγχείρημα ως ο μεγάλος χορηγός. Με κεντρικό της μήνυμα, το "Δεν κρίνει, απλά σε πάει", η Uber ανέδειξε τη δύναμη της δημιουργικότητας και της καινοτομίας, στηρίζοντας μια πρωτοποριακή ελληνική κινηματογραφική παραγωγή.

Μέσα από επιλεγμένες σκηνές και αναφορές, η Uber εντάχθηκε οργανικά στην αφήγηση της ταινίας, συνδέοντας την έννοια του ταξιδιού με την πολυδιάστατη πλοκή της. Τη διαχείριση της χορηγίας πραγματοποίησε η OneTeam, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας για το μέγιστο δυνατό αντίκτυπο προβολής του χορηγού.

Το πλάνο περιελάβανε  φυσική παρουσία του χορηγού και on site activation κατά τη λαμπερή πρεμιέρα, ενισχύοντας τη σύνδεση της μάρκας με τη μοναδική εμπειρία του θεατή. Μέσω στοχευμένων συνεργασιών με εκπομπές ευρείας απήχησης, εξασφαλίστηκε η τηλεοπτική κάλυψη της πρεμιέρας ενώ παράλληλα αναπτύχθηκαν ισχυρές digital καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον ίδιο σκοπό. Στο κινηματογραφικό πλάνο προβολής περιλαμβάνεται επίσης η προώθηση της ταινίας μέσα από ραδιοφωνικούς διαγωνισμούς, όπως ο συνεργατικός διαγωνισμός με το MAD Radio, αλλά και εσωτερικές ενέργειες προς τη βάση των χρηστών της εφαρμογής Uber App, που ενισχύουν τη σύνδεση με το κοινό.

Με συνέπεια και όραμα, η One Team ανέδειξε την αξία της χορηγίας, προσεγγίζοντας την ως μια πολυδιάστατη ευκαιρία ενίσχυσης της Uber σε κάθε βήμα της επικοινωνίας – από το φυσικό activation μέχρι τη διαδικτυακή και τηλεοπτική προβολή. Μια στρατηγική που συνδυάζει τέχνη, δημιουργικότητα και καινοτομία με απόλυτη επιτυχία.

TAGS: One Team, Uber