
Η ΕΔΙΠΤ στο 35ο Συνέδριο Αθλητικών Συντακτών ΠΣΑΤ-ΕΑΚ
Διεξήχθη από τις 20 έως τις 23 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεξήχθη από τις 20 έως τις 23 Μαρτίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πρωτοβουλία αυτή ανέπτυξαν η Giraffes in the Kitchen Cyprus και ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Σπάνιων Γενετικών Παθήσεων Μοναδικά Χαμόγελα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εξέλιξη η διαδικασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δράση αυτή αποτελεί μέρος της υιοθέτησης της παραλίας του Αγίου Κωνσταντίνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH έκθεση, στην οποία παρουσιάζονται έργα 12 Ελλήνων εικαστικών, λαμβάνει χώρα στο κεντρικό κτίριο της Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο αεροδρόμιο της Αθήνας δηλώνει για δέκατη τέταρτη χρονιά «παρών» στην «Ώρα της Γης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μοντέλο των Οικο-Υποστηρικτών, εφαρμόζεται επιτυχώς στον Δήμο του Ελσίνκι από το 2006
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση αυτή τιμήθηκαν όλοι όσοι στηρίζουν το έργο του οργανισμού, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση ευχών παιδιών με σοβαρές ασθένειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧάρις σε αυτή τη κίνηση τα αποσπάσματα από μια σπουδαία γκάμα βιβλίων, θα είναι προσβάσιμα σε άτομα με οπτική αναπηρία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεώνει και αναβαθμίζει τη συνεργασία της με την ΕΟΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δέσμευση της Lidl Ελλάς προς τη βιωσιμότητα αναγνωρίστηκε από την We4All με τη διάκριση Global Defender
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μακροχρόνια συνεργασία που ανακοινώθηκε σημαίνει την επιστροφή της Carlsberg καθιστώντας την Επίσημη Μπύρα των αγώνων Εθνικών Ομάδων Ποδοσφαίρου της UEFA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory