Οι 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες το 2018

Θετικό στοιχείο για τον κλάδο η καταγραφή κερδοφόρου προ φόρου αποτελέσματος για το 2018, με τις 20 πιο κερδοφόρες εταιρείες να σημειώνουν σημαντική ενίσχυση των κερδών προ φόρων τους σε σχέση με το 2017.
Αναλυτικότερα:
Οι 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες για το 2018 κατέγραψαν συνολική κερδοφορία προ φόρων ύψους 9,6 εκατ. ευρώ (+ 27,71% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017).
Η κατάταξη με κριτήριο τα κέρδη προ φόρων του 2018 είναι η εξής: την πρώτη πεντάδα αποτελούν (με σειρά κατάταξης) οι: Spot Thompson (2,48 εκατ. ευρώ και άνοδος 128,96% ), Cream (883.548 ευρώ και άνοδος 36,75%), BBDO (823.031 ευρώ και άνοδος 17,04%), Ιsobar-Iprospect (705.299 ευρώ και άνοδος 2,94%) και Orange (575.198 ευρώ και αύξηση 5,75%).
Θα πρέπει να σημειωθεί πως από την εξέταση 52 διαφημιστικών εταιρειών η συνολική κερδοφορία (κέρδη προ φόρων) που κατέγραψε η αγορά για το 2018 διαμορφώθηκε στα 7,7 εκατ. ευρώ (-12,43% σε σχέση με το 2017). Θετικό στοιχείο πως 44 εταιρείες είχαν κερδοφόρο προ φόρων αποτέλεσμα για το 2018 (ως ποσοστό επί του δείγματος 84,62%) και μόλις 8 εταιρείες (ως ποσοστό 15,38%) κατέγραψε ζημίες προ φόρων.
Δείτε τον πίνακα με τις 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες: