To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl 2024: Ρεκόρ τηλεθέασης με 123,4 εκατ. θεατές

Super Bowl 2024: Ρεκόρ τηλεθέασης με 123,4 εκατ. θεατές
123,4 εκατ. τηλεθεατές υπολογίζεται πως παρακολούθησαν τον τελικό του NFL, το περίφημο Super Bowl την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου. Πρόκειται για το μεγαλύτερο αριθμό τηλεθεατών που έχει καταγραφεί στην ιστορία της τηλεθέασης, ξεπερνώντας το περσινό αντίστοιχο αγώνα, τον οποίο είχαν παρακολουθήσει 115,1 εκατ. τηλεθεατές. Καθώς δε αναπόσπαστο κομμάτι του Super Bowl είναι και το Half Time Show (φέτος με τον Usher) όσο και τα διαφημιστικά spots που προβάλλονται κατά την διάρκεια του αγώνα, τα στοιχεία της Nielsen κάνουν λόγο για 202,4 εκατ. ανθρώπους, που παρακολούθησαν κάποια στιγμή του συνολικού προγράμματος.

Ο παράγοντας Taylor Swift

Kάποιοι αποδίδουν την αύξηση 7% που καταγράφηκε στην τηλεθέαση, στην pop mega σταρ Taylor Swift και στο ειδύλλιο της με τον παίχτη των Kansas City Chiefs Τravis Kelce, που έχει φέρει ένα εντελώς διαφορετικό -ως προς τα δημογραφικά στοιχεία- κοινό στο NFL. H παρουσία της στον αγώνα (και στα μεθεόρτια αφού ο αγαπημένος κατέκτησε το πρωτάθλημα) φυσικά καταγράφηκε από τις κάμερες και αποτέλεσε λόγο για πολλούς και πολλές fan της να παρακολουθήσουν το Super Bowl.

Οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν

Θα πρέπει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Νumerator, το 45% των Αμερικανών στην ερώτηση «ποιες θεωρείτε τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης» απαντά συγκεκριμένα τις διαφημίσεις που προβάλλονται στην διάρκεια του Super Bowl. 

TAGS: Super Bowl