Η Nova πρωταγωνιστεί και στις Χρυσές Σφαίρες!
Πλούσιο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για τη σεζόν 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσιο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για τη σεζόν 2025-2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Λίτσα Πατέρα και το avatar της από την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου μας καλωσορίζουν σε μία νέα digital αστρολογική εμπειρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλούσιο ψυχαγωγικό περιεχόμενο για μικρούς και μεγάλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova προσφέρει από 10 Δεκεμβρίου ως 10 Ιανουαρίου, δωρεάν σε όλη την Ελλάδα, το συναρπαστικό περιεχόμενο της EON.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο COSMOTE HISTORY HD μέσα από δύο επεισόδια, δίνει σημαντικές απαντήσεις για την εξέλιξη του κλίματος από την εποχή των δεινοσαύρων, έως σήμερα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣήμερα Παρασκευή 6/12, στις 20.00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον Πέτρο Κουσουλό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τους Russell Crowe, Liam Hemsworth στη ζώνη Sunday Premiere.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣημειώνοντας μερίδιο τηλεθέασης 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54 και 15% στο σύνολο κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Δικαιοσύνη έδειξε ότι αντιμετωπίζει την πειρατεία ως σοβαρό αδίκημα, καταδικάζοντας χρήστη πειρατικών υπηρεσιών με ποινή φυλάκισης έως 5 μηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο MEGA μετέδωσε αποκλειστικά το πρώτο επεισόδιο της τρίτης σεζόν του «Maestro» και οι τηλεθεατές του χάρισαν την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης το βράδυ της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Δεκέμβριο στο Novalifε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory