Νέα Τηλεόραση: Παρουσίαση προγράμματος 2013-2014
Το πρόγραμμα της τηλεοπτικής σεζόν 2013-2014 παρουσίασε η Νέα Τηλεόραση Κρήτης, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα σε Πολυχώρο των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα της τηλεοπτικής σεζόν 2013-2014 παρουσίασε η Νέα Τηλεόραση Κρήτης, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα σε Πολυχώρο των Χανίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελλάδα κέρδισε τη Ρωσία με 80-71, βάζοντας, μαζί με τον ΑΝΤ1, «τρίποντο» και στην τηλεθέαση της Πέμπτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την προβολή του πρώτου δελτίου ειδήσεων, στόχος της \"ΔΤ\" είναι και η δημιουργία ραδιοφωνικού σταθμού. Σε ένα μήνα ανακοινώνονται τα μέλη του Δ.Σ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Τρίτη έχει εξελιχθεί σε βραδιά μεγάλων τηλεοπτικών αναμετρήσεων, καθώς για άλλη μια φορά Λάκης Λαζόπουλος, «Κλεμμένα Όνειρα» και «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» κινήθηκαν οριακά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλησιάζοντας στον τελικό του Master Chef 2 το τηλεοπτικό κοινό φαίνεται να ενδιαφέρεται όλο και περισσότερο για τις εξελίξεις του ριάλιτι παιχνιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ταινία «Επτά ζωές» επέλεξαν να δουν την Κυριακή οι περισσότεροι τηλεθεατές δίνοντας στο Mega την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την αγωγή που έχει καταθέσει σε βάρος του ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ από τον Απρίλιο του 2012, μίλησε σε ιστοσελίδα του εξωτερικού ο SVP του Publicis Groupe, Mathias Emmerich.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, το υπουργείο Εργασίας παρουσίασε στοιχεία για τις οφειλές τηλεοπτικών σταθμών στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με δημοσίευμα του zougla.gr το ΣΔΟΕ πρόκειται να ελέγξει τι συμβαίνει στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολούμενων στα Σώματα Ασφαλείας και γιατί δεν έχουν εισπραχθεί εισφορές που οφείλονται από κανάλια και αθλητικές ομάδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ τουρκική σειρά του ΑΝΤ1 «Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής» κερδίζει την πρωτιά στη ζώνη prime time, αφήνοντας πίσω το Master Chef 2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ σειρά κατέγραψε 41,8% στο γενικό σύνολο και 33,6 στο κοινό από 15-44.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ύψη η τηλεθέαση του «Σουλειμάν του Μεγαλοπρεπή».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory