Τι νούμερα τηλεθέασης έκαναν Μπρούσκο – Συμμαθητές
Άλλη μία μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν την Τετάρτη η «Μουρμούρα», το «Μπρούσκο» και οι «Συμμαθητές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλη μία μάχη για την τηλεθέαση έδωσαν την Τετάρτη η «Μουρμούρα», το «Μπρούσκο» και οι «Συμμαθητές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ευκαιρία να ζήσουν από κοντά το grand finale του φετινού UEFA Champions League προσφέρει ο ΟΤΕ TV σε 5 τυχερούς φιλάθλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Θέλω να βοηθήσω», στέκεται στο πλευρό των Γιατρών Χωρίς Σύνορα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο βράδυ της Τρίτης, Alpha και AΝΤ1 έδωσαν τη δική τους μάχη στους πίνακες της Nielsen
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤροπολογία για μετάταξη των υπαλλήλων και υπόνοιες για ρουσφέτια από την αντιπολίτευση άφησε ο Υπουργός Επικρατείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεργασία με τον ΠΑΝΟΡΑΜΑ 9,84, που μετρά πάνω από 25 χρόνια ιστορίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» είναι η αγαπημένη των τηλεθεατών και αυτό φαίνεται στις μετρήσεις της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΥπογράφηκε η σχετική ΚΥΑ. Εντός των ημερών- δημοσίευση της προκήρυξης του διαγωνισμού προς δημόσια διαβούλευση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο δεύτερο live του Your Face Sounds Familiar 3 παρακολούθησε την Κυριακή το τηλεοπτικό κοινό στον ΑΝΤ1, το οποίο σημείωσε νούμερα σε υψηλά επίπεδα, με μικρή υποχώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρεται στην προκήρυξή του διαγωνισμού της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο «Μπρούσκο» αναμετρήθηκε το βράδυ της Πέμπτης με το «Πάμε Πακέτο» και βρέθηκε για άλλη μια μέρα στην κορυφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦιλανθρωπικός αγώνας μπάσκετ για την ανακαίνιση της Γ' Παθολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής στο ΓΝΑ «Η Σωτηρία»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory