To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Tesco: Οι βασικοί διεκδικητές για τα media

Tesco: Οι βασικοί διεκδικητές για τα media
Tesco: Οι βασικοί διεκδικητές για τα media

Σε εξέλιξη βρίσκεται από την Tesco η αναθεώρηση του media λογαριασμού της, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως οι βασικοί διεκδικητές του είναι η Initiative του ομίλου IPG (χειρίζεται τον εν λόγω λογαριασμό τα 20 τελευταία χρόνια), η MediaCom του WPP και η ZenithOptimedia του Publicis Groupe.

Η Maxus του WPP φέρεται να έχει αποσυρθεί από την κλειστή διαδικασία, έπειτα από την αρχική εκδήλωση ενδιαφέροντος, ενώ δεν συμμετείχε, παρά τη σχετική φημολογία, η OMD.
Οι media επιχειρήσεις της Tesco εκτείνονται σε αρκετούς τομείς και περιλαμβάνουν analytics και econometrics, μαζί με το παραδοσιακό media planning and buying. Σε ότι αφορά την αξία του λογαριασμού, σημειώνεται πως πέρσι ο Retailer ξόδεψε για media σκοπούς περί τα 87 εκατομμύρια λίρες σύμφωνα με τη Nielsen.

Η Tesco αρνείται να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει επίσημα οτιδήποτε έχει να κάνει με τη διαδικασία, ενώ τον Ιανουάριο αποφάσισε να μεταφέρει τον δημιουργικό της λογαριασμό από τη Wieden & Kennedy στην Bartle Bogle Hegarty χωρίς spec.