Συνεργασία GfK με Woop Media
Συνεργασία GfK με Woop MediaH GfK Hellas Retail and Technology Division και η Woop Media (ιδιοκτήτρια της υπηρεσίας καταγραφής προγράμματος ρ/τ σταθμών MediaInspector) ανακοίνωσαν ότι βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για τη σύναψη συνεργασίας προκειμένου να παρέχουν από κοινού υπηρεσίες στη μουσική βιομηχανία.
Η συμφωνία, η οποία βρίσκεται υπό την τελική έγκριση των διοικητικών συμβουλίων των δύο εταιρειών, προβλέπει ότι οι δύο εταιρείες θα δημιουργήσουν κοινή υπηρεσία για τη μέτρηση αφενός μεν του Retail Chart των πωλουμένων μουσικών CDs (GfK Hellas Retail and Technology Division) αφετέρου δε AirPlay Chart (Woop Media-MediaInspector).
Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία υπηρεσία ήδη προσφέρεται από τη Woop Media-MediaInspector, η δε GfK Hellas ολοκληρώνει την απαραίτητη υποδομή προκειμένου να προχωρήσει στη δημιουργία του Retail Chart στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.