To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl LIX: Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ επιστρέφει

Super Bowl LIX: Το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός στις ΗΠΑ επιστρέφει

Η Numerator, μια εταιρεία δεδομένων και τεχνολογίας στον χώρο της έρευνας αγοράς, δημοσίευσε ευρήματα σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς το Super Bowl LIX που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με τα οποία:

• Τόσο η παρακολούθηση του Super Bowl, όσο και τα πάρτι που διοργανώνονται εξαιτίας αυτού, βρίσκονται σε άνοδο

Το 65% των Αμερικανών σχεδιάζει να παρακολουθήσει το Super Bowl LIX φέτος (ποσοστό αυξημένο κατά 4 μονάδες σε σχέση με πέρυσι), με τις πιο δημοφιλείς επιλογές ως προς τον τρόπο παρακολούθησης να είναι η παρακολούθηση από το σπίτι μόνος ή με την οικογένεια (77%, ποσοστό μειωμένο κατά 5 μονάδες σε σχέση με πέρυσι), η διοργάνωση μιας συγκέντρωσης στο σπίτι (29%, ποσοστό αυξημένο κατά 12 μονάδες σε σχέση με πέρυσι), η συμμετοχή σε μια συγκέντρωση στο σπίτι κάποιου άλλου (17%, ποσοστό αυξημένο κατά 1 μονάδα σε σχέση με πέρυσι), καθώς και η παρακολούθηση από ένα μπαρ, ένα εστιατόριο ή άλλο δημόσιο χώρο (4%, ποσοστό χωρίς μεταβολή σε σχέση με πέρυσι).

• Οι περισσότεροι θεατές υποστηρίζουν τους Philadelphia Eagles

Το 46% των ατόμων που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν το Super Bowl LIX υποστηρίζουν τους Eagles, συμπεριλαμβανομένου του 12% που δηλώνει ότι υποστηρίζει τους Eagles επειδή δεν συμπαθεί τους Chiefs ή/και δεν θέλει να κερδίσουν ξανά. Το 39% υποστηρίζει τους Chiefs και το 15% δεν υποστηρίζει κάποια συγκεκριμένη ομάδα.

• Οι θεατές του Super Bowl διχάζονται για την προσοχή που φέρει η Taylor Swift στον αγώνα

Σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (48%) που σκοπεύουν να παρακολουθήσουν το φετινό Super Bowl δεν έχουν άποψη για την εμπλοκή της Taylor Swift με τους Chiefs ή το NFL, το 28% αντιπαθεί το μέγεθος της προσοχής που λαμβάνει, ενώ το 21% πιστεύει ότι έχει φέρει περισσότερους οπαδούς στην κοινότητα του NFL. Το 36% όσων σκοπεύουν να παρακολουθήσουν το Super Bowl δήλωσε ότι έχει έναν θαυμαστή της Taylor Swift στο νοικοκυριό του.

• Οι θεατές ενδιαφέρονται λιγότερο για το σόου στο ημίχρονο του Super Bowl φέτος

Οι θεατές του Super Bowl ανυπομονούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα (61%) και τις διαφημίσεις (60%). Περίπου οι μισοί (48%) δήλωσαν ότι ανυπομονούν να φάνε και να πιούν, ενώ μόνο το 42% (ποσοστό μειωμένο κατά 6 μονάδες σε σχέση με πέρυσι) ανυπομονεί για το σόου στο ημίχρονο.

• Οι παλαιότερες γενιές επικεντρώνονται στο παιχνίδι, ενώ οι νεότερες γενιές στο φαγητό

Οι Boomers+ είναι πολύ πιο πιθανό να δηλώσουν ότι ανυπομονούν να παρακολουθήσουν τον αγώνα (72%, έναντι 49% της Gen Z και των Millennials), σε σύγκριση με τις νεότερες γενιές. Οι νεότεροι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για το φαγητό και το ποτό (56%) από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων (51%), του παιχνιδιού (49%) και του σόου στο ημίχρονο (47%).

• Οι τηλεθεατές ανέφεραν ότι κάποιες από τις διαφημίσεις του Super Bowl είναι αυτές που τους έκαναν να γελάσουν

Οι καταναλωτές πιστεύουν ότι οι καλύτερες διαφημίσεις του Super Bowl περιλαμβάνουν χιούμορ (71%), νοσταλγικές αναφορές (38%), εμφανίσεις διασημοτήτων (32%) και συναισθηματικές συνδέσεις (25%).

• Σχεδόν οι μισοί από τους θεατές του Super Bowl ανυπομονούν για το τι θα κάνει η Budweiser φέτος

Το 44% των ερωτηθέντων ανυπομονεί να δει διαφημίσεις της Budweiser ή της Bud Lite κατά τη διάρκεια του φετινού αγώνα, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από κάθε άλλη μάρκα. Άλλες μάρκες που αναφέρθηκαν ήταν οι Doritos (24%), Coca-Cola (11%) και Pepsi (9%).

• Τα αναψυκτικά είναι το πιο δημοφιλές ποτό κατά τους εορτασμούς του Super Bowl, με την μπύρα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση

Σχεδόν οι μισοί από τους θεατές του Super Bowl (48%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν αναψυκτικά για τον αγώνα, ακολουθούμενοι από αυτούς που θα αγοράσουν μπύρα (40%), οινοπνευματώδη ποτά (23%), κρασί ή σαμπάνια (15%), ανθρακούχο νερό (14%), σκληρά seltzers (11%), έτοιμα κοκτέιλ (11%), χυμούς (10%) και ποτά με THC ή CBD (2%).

• Τα εύκολα/πρόχειρα φαγητά είναι προτιμότερα κατά την παρακολούθηση του μεγάλου παιχνιδιού

Οι θεατές του Super Bowl σχεδιάζουν να αγοράσουν τσιπς (47%), ντιπ/σάλσα/γκουακαμόλε (42%), φτερούγες κοτόπουλου (39%), πίτσα (31%) και νάτσος (26%).

Το προφίλ των καταναλωτών:

• Οι οπαδοί του NFL είναι πιο πιθανό να είναι άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας και υψηλού εισοδήματος

Σε σύγκριση με τον μέσο καταναλωτή, όσοι παρακολουθούν αγώνες NFL έχουν 16% περισσότερες πιθανότητες να έχουν εισόδημα $125k+, 12% περισσότερες πιθανότητες να είναι άνδρες και 9% περισσότερες πιθανότητες να είναι Boomers+.

• Οι οπαδοί των Chiefs είναι διασκορπισμένοι στις ΗΠΑ

6,5% των καταναλωτών στις ΗΠΑ χαρακτηρίζονται ως οπαδοί των Chiefs, περισσότεροι από τους οπαδούς των Eagles σε 44 πολιτείες. Οι οπαδοί των Kansas City έχουν 16% περισσότερες πιθανότητες να ζουν σε αγροτική περιοχή, 13% περισσότερες πιθανότητες να είναι λευκοί, 9% περισσότερες πιθανότητες να είναι Boomers+ και 5% περισσότερες πιθανότητες να έχουν μεσαίο εισόδημα ($40k-$125k) σε σύγκριση με τους οπαδούς των Philadelphia Eagles.

• Οι οπαδοί των Eagles είναι νεότεροι, χαρακτηρίζονται από ποικιλομορφία και παρακολουθούν αθλήματα τόσο από κοντά όσο και από την τηλεόραση

Το 4,1% των Αμερικανών καταναλωτών χαρακτηρίζονται ως οπαδοί των Philadelphia Eagles και, σε σύγκριση με τους οπαδούς των Chiefs, οι οπαδοί των Eagles έχουν 60% περισσότερες πιθανότητες να είναι μαύροι, 24% περισσότερες πιθανότητες να είναι Millennials και 9% περισσότερες πιθανότητες να έχουν υψηλό εισόδημα ($125k+). Οι οπαδοί των Eagles έχουν 13% περισσότερες πιθανότητες να θεωρούν τους εαυτούς τους φανατικούς οπαδούς των σπορ, με μεγαλύτερες πιθανότητες να παρακολουθούν αυτοπροσώπως αθλητικές εκδηλώσεις μεγάλων πρωταθλημάτων (NFL, NBA, MLB και NHL).

• Η τηλεόραση παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινή ζωή των οπαδών του NFL

Το 50% των οπαδών του NFL δηλώνουν ότι παρακολουθούν τηλεόραση πάνω από τρεις ώρες κάθε μέρα, ενώ το 15% παρακολουθεί για περισσότερες από έξι ώρες. Είναι 30% πιο πιθανό να παρακολουθήσουν ζωντανά προγράμματα και είναι 72% πιο πιθανό από τον μέσο καταναλωτή να συντονίσουν το ESPN.

• Οι οπαδοί του NFL είναι εξαρτημένοι από το streaming

Σε σύγκριση με τον μέσο καταναλωτή, οι οπαδοί του NFL έχουν 13% περισσότερες πιθανότητες να έχουν smart TV, ενώ το 77% κατέχει ήδη μία. Κάνουν, επίσης, πολύ συχνά streaming, με το 67% να είναι συνδρομητές στο Amazon Prime Video (το οποίο μεταδίδει αγώνες Thursday Night Football) και το 61% στο Netflix (το οποίο μετέδωσε έναν αγώνα την ημέρα των Χριστουγέννων του 2024). Άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες streaming για τους οπαδούς του NFL είναι το Hulu (45%) και το Paramount Plus (34%), το οποίο και θα μεταδώσει το Super Bowl LIX.

• Οι οπαδοί του NFL απολαμβάνουν τη διαφήμιση σε όλες της τις μορφές

Σε σύγκριση με τον μέσο καταναλωτή, οι οπαδοί του NFL έχουν 16% περισσότερες πιθανότητες να θεωρήσουν τη διαφήμιση διασκεδαστική και 15% περισσότερες πιθανότητες να πουν ότι η διαφήμιση αυτή τους ενημερώνει. Η επαφή με τη διαφήμιση -που τους ασκεί τη μεγαλύτερη επιρροή- γίνεται από την τηλεόραση, τα έντυπα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

• Τα 3/5 των τηλεθεατών του NFL χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρκετές φορές την ημέρα

Οι κορυφαίες πλατφόρμες για τους οπαδούς του NFL είναι το Facebook (82%), το Instagram (56%), το TikTok (27%), το LinkedIn (27%) και το Snapchat (26%).

• Η μπύρα και τα σνακ είναι βασικά είδη διατροφής στα νοικοκυριά των οπαδών του NFL

Οι οπαδοί του NFL ξοδεύουν περίπου 116 δολάρια περισσότερα για μπύρα και 68 δολάρια περισσότερα για σνακ ετησίως από τον μέσο καταναλωτή.

• Οι οπαδοί των Kansas City Chiefs και οι οπαδοί των Philadelphia Eagles διαφέρουν ως προς τις πιο δημοφιλείς μάρκες μπύρας

Ενώ οι οπαδοί των Chiefs είναι πιο πιθανό να επιλέξουν την Michelob Ultra ή την Coors, οι οπαδοί των Eagles προτιμούν την Miller ή την Corona. Οι μικρότερες, τοπικές μπύρες κερδίζουν, επίσης, τους οπαδούς. Με έδρα το Κάνσας Σίτι, η Boulevard Brewing είναι πέντε φορές πιο δημοφιλής στους οπαδούς των Chiefs, ενώ η Dogfish Head με έδρα το Delaware είναι δύο φορές πιο δημοφιλής στους οπαδούς των Eagles.