To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

SC Johnson: Αναθεώρηση του media buying

SC Johnson: Αναθεώρηση του media buying
SC Johnson: Αναθεώρηση του media buying

Σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying λογαριασμού της, προχωρά η SC Johnson, με την εταιρεία που έχει 129 χρόνια ιστορίας να ξοδεύει για marketing σκοπούς περί τα 200 εκατομμύρια λίρες.

Η Maxus του ομίλου επικοινωνίας WPP είναι εκείνη που χειρίζεται τον εν λόγω λογαριασμό από το 2011, με το μεγαλύτερο μέρος του να αφορά στις ΗΠΑ, ενώ μόλις 5 εκατομμύρια λίρες ξοδεύονται για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Η παραπάνω είδηση προκύπτει έπειτα από την αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning που πραγματοποίησε τους προηγούμενους μήνες η SC Johnson και κατέληξε στη συγκέντρωση των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων στην PHD.

Σημειώνεται πως η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών διαθέτει παρουσία σε 70 αγορές, ενώ ούτε εκείνη, αλλά ούτε και η Maxus έχουν επιβεβαιώσει την αναθεώρηση.