SC Johnson: Αναθεώρηση του media buying
SC Johnson: Αναθεώρηση του media buyingΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying λογαριασμού της, προχωρά η SC Johnson, με την εταιρεία που έχει 129 χρόνια ιστορίας να ξοδεύει για marketing σκοπούς περί τα 200 εκατομμύρια λίρες.
Η Maxus του ομίλου επικοινωνίας WPP είναι εκείνη που χειρίζεται τον εν λόγω λογαριασμό από το 2011, με το μεγαλύτερο μέρος του να αφορά στις ΗΠΑ, ενώ μόλις 5 εκατομμύρια λίρες ξοδεύονται για το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η παραπάνω είδηση προκύπτει έπειτα από την αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning που πραγματοποίησε τους προηγούμενους μήνες η SC Johnson και κατέληξε στη συγκέντρωση των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων στην PHD.
Σημειώνεται πως η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών διαθέτει παρουσία σε 70 αγορές, ενώ ούτε εκείνη, αλλά ούτε και η Maxus έχουν επιβεβαιώσει την αναθεώρηση.