
FIBA Encyclopedia από την Direction: Η ιστορία του ευρωπαϊκού µπάσκετ
H Direction Business Network παρουσιάζει έναν µπασκετικό θησαυρό, σε συνεργασία µε τη FIBA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Direction Business Network παρουσιάζει έναν µπασκετικό θησαυρό, σε συνεργασία µε τη FIBA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της συνεργασίας της Εταιρείας Ανώτατων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), με τη Direction Business Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά το δ' τρίμηνο του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒασικό θέμα το «μαύρο κουτί» του Ντέγιαν Ράντονιτς και η κακή εικόνα του Παναθηναϊκού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την έκδοση του περιοδικού Leading ΕΑΣΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα ιδιόκτητα γραφεία της Ένωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναπληρωτής CEO o Παναγιώτης Ροτζιώκος, Εκδότης ο Πέτρος Κωστόπουλος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚύριο θέμα στο τεύχος υπ’αριθμόν 396 είναι η “χαρτογράφηση” των νέων παιδιών που είναι υποψήφιοι να στελεχώσουν την Εθνική ομάδα του μέλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο "πράσινο φως" άναψε για την απορρόφηση των θυγατρικών International Radio Networks και The Toc Digital Media από τις Αττικές Εκδόσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜας καλεί να γιορτάσουμε όλο τον χειμώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τίτλο «Μεταμόρφωση - Νέα πραγματικότητα - νέα πρόκληση για τις ελληνικές επιχειρήσεις»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση για τον Όμιλο 7,7%. και μείωση για την εταιρεία, 7,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory